kampfrosk Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Via mobilen sin app/funksjon, ja. Gå til innstillinger->oppdaterer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) . Endret 19. november 2016 av WarpX Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Noen som vet om verksteder i Oslo-området som kan bytte knust glass? Ca pris? Kan man kjøpe glass på Ebay og ta med til verkstedet for å spare litt penger? Virket ikke så lett å finne på Ebay. Endret 4. november 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Hva har du søk etter da? Tok et søk jeg og fikk dette http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Huawei+P9+plus+screen+digitizer+replacement&isNewKw=1&mfs=GOCLK&acimp=0&_trksid=p2053742.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xhuawei+p9+plus+screen+digitizer+replacement&sqp=huawei+p9+plus+screen+digitizer+replacement Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Noen som vet om verksteder i Oslo-området som kan bytte knust glass? Ca pris? Kan man kjøpe glass på Ebay og ta med til verkstedet for å spare litt penger? Virket ikke så lett å finne på Ebay. Er telefonen under 3 mnd fikser Huawei det gratis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Ja de sier sånn,må visstnok ta kontakt via appen Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Nei, du må ikke ta kontakt via appen, du må være registrert på appen. Så går du bare til ett merkeverksted, noter at du har registrert deg i ordningen, å du får ingen faktura for å skifte skjermen. (Så fremt mobil er under 3 mnder) Lenke til kommentar
asus22 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 På min gamle S6 kunne jeg stille inn den innebygde datatelleren til å nustille seg på en bestemt dato, så vidt jeg kan se er ikke dette mulig på P9 Plus? Ganske merkelig i grunn, da alle ikke har ny datakvote ved månedskifte - jeg har den 5 hver måned. .. Eller er det bare jeg som ikke finner denne innstillingen? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 fant det ikke jeg heller men send en forespørsel til huawei support og foreslå dette så kanskje det kommer med en oppgradering. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Huawei P9 da på papiret virker det som man får mye for pengene. Det som holder meg litt igjen er min tidligere erfaring med android, at det er raskt og flott i starten så går ytelsen betraktelig ned etterhvert. Da mener jeg opplevd ytelse, bryr meg veldig lite om syntetiske tester osv. Mitt spørsmål er da følgende: blir Huawei P9 tregere etter noen måneders bruk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Min P9 lite var fortsatt super, når jeg solgte den etter 8uker. Ikke noe heng eller restarter Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Noen som bruker private internet access på P9? Jeg får ikke appen til å koble til. Funket fint på min forgje Samsung S5 og fungerer på Pcn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Huawei P9 da på papiret virker det som man får mye for pengene. Det som holder meg litt igjen er min tidligere erfaring med android, at det er raskt og flott i starten så går ytelsen betraktelig ned etterhvert. Da mener jeg opplevd ytelse, bryr meg veldig lite om syntetiske tester osv. Mitt spørsmål er da følgende: blir Huawei P9 tregere etter noen måneders bruk? Pass på å kjøpe den med hurtiglader. De begynner nå å komme i butikk. Ser det ved strekkode at det står 5V der Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Noen som vet om det er mulig å få tak i den blå utgaven her til lands? Finner den ikke på prisguide.. http://consumer.huawei.com/minisite/no/p9blue/index.html?utm_source=Widespace&utm_medium=Mobile&utm_campaign=X-mass&utm_content=display Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Expert selger den. Hadde den på lager i drammen til 5690 xD bestilte meg heller svart på nett for 3990. Den blåe vi fin dog 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Takk for svar Den koster altså mer enn de vanlige utgavene? Jaja, da får jeg beholde den i sølv som jeg bestilte på lørdag. Oppdaget i går at den også finnes i blått, og tenkte at det kanskje lot seg gjøre å bytte til den Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Prøvde å få de til å matche de andre fargeme i pris 4690 men gikk ikke Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Noen som vet hvor NFC'en ligger på telefonen? Sliter med å finne noe info på nett.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg har og slitt med å finne nfc, men min konklusjon er at den ligger øverst til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå