PerAndre123 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nettopp fått meg Spigen Rugged Armor deksel til min P9. Veldig tynt og bra deksel, fornøyd og kan anbefales! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nettopp fått meg Spigen Rugged Armor deksel til min P9. Veldig tynt og bra deksel, fornøyd og kan anbefales! Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg kjøpte det herfra: http://www.aliantech.com/items/huawei/spigen-huawei-p9-case-rugged-armor-black-l06cs20376.html Ser at andre butikker og har fått det inn nå, men var rask og grei levering fra aliantech.... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg kjøpte det herfra: http://www.aliantech.com/items/huawei/spigen-huawei-p9-case-rugged-armor-black-l06cs20376.html Ser at andre butikker og har fått det inn nå, men var rask og grei levering fra aliantech.... Finner ingen norske som selger den.. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk, og var det med gratis frakt? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 finner spigen på ebay også http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=spigen&_dcat=20349&rt=nc&Compatible%2520Brand=For%2520Huawei Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg kjøpte det herfra: http://www.aliantech.com/items/huawei/spigen-huawei-p9-case-rugged-armor-black-l06cs20376.html Ser at andre butikker og har fått det inn nå, men var rask og grei levering fra aliantech.... Finner ingen norske som selger den.. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk, og var det med gratis frakt? Gratis frakt ja. Tok 1-2 uker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Noen som har snappet opp noe nytt ang nugatti? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Sist torsdag tok min P8 kvelden, og to dager etter røk min Samsung A5 6 reservetelefon. Det ble derfor et hastekjøp av ny mobil på lørdagskveld, rett før stengetid, og jeg endte opp med P9 Lite, uten å egentlig ha fått tenkt særlig over hvilken telefon jeg ville ha. Bruksmessig virker den hverken bedre eller dårligere enn min ett år gamle P8, foruten at den naturlig nok har bedre batterilevetid og kanskje er hakket raskere i menyene. Normalt og forventet av en ny tlf. Men fingermerker er uten tvil et stort irritasjonsmoment. Vil det hjelpe å bytte beskyttelsesfilm til f.eks. Panzerglass? http://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-p9-lite-197540p.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Blir litt kladdete, tørker litt av den innimellom. Lever fint med dette,er jo ellers topp.har du druknet de 2 andre mobilene dine? Har vel 5års reklamasjonsrett om det ikke er brukerfeil. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Druknet P8'en etter en kajakktur. Mobilen fikk nok noe vann på/i seg, da jeg ikke var flink nok til å dekke den til. Brukerfeil. Samsungen er sendt inn til reparasjon, da det tydelig er en programvarefeil, og ikke brukerfeil. Ble ikke fikset før om en måned, fikk jeg beskjed om. Fikk tilsendt en gammal Nokia i mellomtiden. Bruker den i grunn bare som jobbtelefon, så jeg overlever nok. "Litt kladd" kan jeg overleve med. Problemet nå er jo at den ikke blir ren selv om jeg rengjør den med vanlig "brillevask", hva enn det nå heter. "Dritten" blir liksom bare dradd utover skjermen. Verste jeg har vært med på. Var riktig nok et av to minus i testen til tek.no, så. Jeg er derfor på utkikk etter beskyttelsesfilm som ikke samler på fingermerker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kan godt være det finnes film som er bedre, har på den orginale,synes den sitter så bra at jeg nødig vil ta den av. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ah, forstod det slik at du hadde gått til innkjøp av panzerglass. Tenker jeg bestiller det og stikker innom Telenorbutikken og får gutta der til å sette det på. Jeg får alltid bobler når jeg gjør det selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Nei har bare den orginale som sto på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ah, forstod det slik at du hadde gått til innkjøp av panzerglass. Tenker jeg bestiller det og stikker innom Telenorbutikken og får gutta der til å sette det på. Jeg får alltid bobler når jeg gjør det selv.De selger sikkert på telenorbutikken så du slipper å bestille:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ingen som bruker huawei med ekstern DAC? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Knuste glasset i kveld. Gikk rett i asfalten med skjermen ned. Er det mest lønnsomt å kjøpe nytt glass på Ebay og få et verksted til å bytte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Har hørt at huawei dekker skift om mobilen er under 3mnd Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kan (uheldigvis) bekrefte at Huawei dekker bytte av skjerm dersom det er innen 3 mnd av kjøpedato. Bare aktiver VIP inne på den Huawei service appen. Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Har hatt P9 siden lanseringen, er meget fornøyd med det meste men irriterer meg over at sider man kan rulle nedover ofte scroller til topps av seg selv. Bruker mest Chrome men dette opptrer så vidt jeg kan forstå i alle apper. Noen kur? Ellers en peise god telefon! Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Har hatt P9 siden lanseringen, er meget fornøyd med det meste men irriterer meg over at sider man kan rulle nedover ofte scroller til topps av seg selv. Bruker mest Chrome men dette opptrer så vidt jeg kan forstå i alle apper. Noen kur? Ellers en peise god telefon! http://www.dinside.no/mobil/kjekt-chrome-triks-for-deg-som-ofte-trykker-feil/60946589 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå