Knut S Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 skjærunge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så fin den var i fjæra! Fargerik og blank. Flott bilde, men kanskje litt trangt forran fuglen (venstre side)? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Nydelig. Skjæra er langt fra bare svarthvit. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Full klaff med fargenyansene her. Fin positur og ikke minst øyekontakt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Så fin den var i fjæra! Fargerik og blank. Flott bilde, men kanskje litt trangt forran fuglen (venstre side)? TAKK FOR KOMMENTAR. jA DET BLE LITT TRANGT DER, KOM LITT BRÅTT PÅ MEG MED DEN LINSA Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Så fin den var i fjæra! Fargerik og blank. Flott bilde, men kanskje litt trangt forran fuglen (venstre side)? TAKK FOR KOMMENTAR. jA DET BLE LITT TRANGT DER, KOM LITT BRÅTT PÅ MEG MED DEN LINSA pokker denne caps locken Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Nydelig. Skjæra er langt fra bare svarthvit. takk for kommentar, ja og spesielt ungfene har litt kraftigere farger Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Full klaff med fargenyansene her. Fin positur og ikke minst øyekontakt. Mvh Ragnar tusen takk for hyggelig kommentar, fint å få lov til å ha øyekontakt med dyra Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så fin den var i fjæra! Fargerik og blank. Flott bilde, men kanskje litt trangt forran fuglen (venstre side)? TAKK FOR KOMMENTAR. jA DET BLE LITT TRANGT DER, KOM LITT BRÅTT PÅ MEG MED DEN LINSA pokker denne caps locken Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Herlig fargeskinn du har fått fram her. Brukbart lys i øyet også hvilket er viktig. Skarpheten sitteer også fint så da mangler bare litt mer luft mot venstre slik jeg ser det. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 tusen takk for hyggelig kommentar og en fin gjennomgang. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Et flott portrett - med klare fine farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg