FatLaces Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg har en Asus bæbar som i det siste har blitt kranglete når det kommer til lading. Jeg må snu rundt på strømledningen i pluggen på pc'en, så lader den plutselig. Så detter den ut... Er det noe galt med pc'en eller laderen? eller er det umulig å si? Setter pris på svar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Dårlig lodding trolig på kortet i pc der kontakt er loddet. Hadde det selv. men fikk en til å åpne og forbedre loddingen.. litt tungvindt. Lenke til kommentar
FatLaces Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 takk for svar! det er dumt å måtte kaste pc'en bare pga en sånn bagatell... Jeg kjøpte den i november 2013.. hvor lang garanti har man på sånt?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hva slags Asus er det? Noen av de har ladepluggen på et eget lite kretskort som relativt lett kan byttes. Lenke til kommentar
FatLaces Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 det er en Asus Aspire E1-572 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er ikke en Asus. Det er en Acer. MEst sansynlig med strømpluggen loddet på hovedkortet. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Den er på kabel.. instruks her.. Lenke til kommentar
FatLaces Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 oi da så flaut... Acer ja jeg skal sjekke ut lenkene, takk for alle tips Lenke til kommentar
FatLaces Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 men er det noen sjangse for at det er laderen? jeg bare syns det er så snodig at noen ganger må jeg bare flytte på ledningen for at pc'en skal lade... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå