LoveAmiga Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Dette kommer til å skape mye forvirring. Apple-brukere klarer jo ikke engang å holde styr på to musknapper. De er vel sinna nå. De har jo i alle år sagt at en musknapp er perfekt og når får de en funksjon som funker akkurat som høyre musknapp Neida, høyre museknapp har vi hatt i veldig mange år. Nå kan det hende vi får kraft også som input-metode på Mac på samme måte som på iPhone. Altså dialog med datamaskinen i tre dimensjoner. Du får det helt sikkert på Windows og Android dingser også snart... Poengløst på en stasjonær PC. Hvem i all verden gidder passe på hvor hard man trykker på musa? Er jo en vanvittig kilde til feilklikk. Har man bruk for slikt, bruker man tablet/tegnebrett med tilhørende penn. Men liten vits å diskutere med deg, vet jo allerede at du syns dette er det beste i hele verden siden det er apple som kommer med det. Artig at du angriper rogkas på den måten samtidig som du setter deg selv høyt nok til å kunne ta et standpunkt for millioner av brukere. Forskjell på enkeltsaker og å være enig i ALT vet du Endret 7. april 2016 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Forskjell på enkeltsaker og å være enig i ALT vet du ...men det kunne jo vært fint om du hadde kunnet vært enig i NOE... Endret 7. april 2016 av rogkas Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Forskjell på enkeltsaker og å være enig i ALT vet du ...men det kunne jo vært fint om du hadde kunnet vært enig i NOE... Bruker min ipad daglig jeg, så din kommentar faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Forskjell på enkeltsaker og å være enig i ALT vet du ...men det kunne jo vært fint om du hadde kunnet vært enig i NOE... Bruker min ipad daglig jeg, så din kommentar faller på sin egen urimelighet. ...men det kunne ingen vite. Nå vet vi det. Fint at du er enig i NOE da... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 ...og å være enig i ALT vet du... Hva er det foresten du mener at man burde ha vært UENIG i...? Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Om de bare kunne gjort den komfortabel å bruke også.. Jeg kjører mac, men ikke magic mouse. Får musearm etter få timers bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå