AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Har hørt litt oml OWK før, og nå er denne egne staten 20 år gammel og fortsatt i full drift.Den befinner seg midt inne i Tjekkia(??), i landsbyen Černá lokalisert her OWK har egne lover, egne penger og til og med egen nasjonalsang. De praktiserer avstraffelsemetoder som hører middelalderen til, og de praktiserer slaveri av menn. Man besøker stedet på egen risiko(står på siden deres), og kan bli fanget og fratatt rettighetene om man kommer innenfor.Det jeg lurer på, er hvordan dette kan få lov å drive? Kunne det blitt drevet noe sånt i Norge? Anonymous poster hash: 63fbe...28c Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Du mener de påsto å ha egne lover, egne penger, og til og med egen nasjonalsang. Hva får deg til å tro at Tsjekkia aksepterte dette? Som Wikipedia skriver: "The OWK has always billed itself as a state; it is, however, a private for profit enterprise with no connection to, nor sanctioning by, any recognized sovereign state." 1 Lenke til kommentar
Tine Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fulgte linken til OWK på wikipedia... Hahaha. Et eget BDSM land hvor damer hersker over menn. Så bra! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 lol, dette er ikke et "brutalt regime", det er et BDSM-senter. Folk drar dit for å få oppfylt seksuelle fantasier. For øvrig er det så vidt jeg kan se lagt ned. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Dette med avstraffelsesmetoder, slaveri osv. kan jeg enkelt forklare hvorfor får lov til å foregå: Det er fullstendig frivillig. Det er ikke slaveri, men "slaveri". Det er et BDSM-rollespill. Du kan nårsomhelst forlate området. Selvfølgelig står det at det er på egen risiko. Ingen BDSM-lek er fullstendig risikofri, og OWK befinner seg på den litt mer "hardcore" enden av skalaen. Folk må være klar over det når de går med på et opphold på OWK og derfor blir det opplyst. OWK er ikke annet enn en fancy BDSM-klubb med dyptgående rollespill som omtaler seg som en egen nasjon for at det skal oppleves mer ekte. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Det er definitivt IKKE lagt ned. Ønsker ikke linke til siden deres, men den er lett å finne. Den er full av informajon av nye ting og groteske annonser etter spesielle slaver. Ja jeg ser hva det utgir seg for, men det er også mulig å gjennomskue dette. Her dreier det seg om makt og diskriminering på høyt nivå.Skulle sett om menn opprette noe sånt med kvinneslaver, da tenker jeg det hadde blitt reaksjoner!Tjekkia aksepterer det ikke nei, men hvorfor i huleste tillater de det å drive da? Hvorfor akjonerer de ikke, stenger og forbyr det?? Anonymous poster hash: 63fbe...28c Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Skulle sett om menn opprette noe sånt med kvinneslaver, da tenker jeg det hadde blitt reaksjoner!Meh. Ikke sterke reaksjoner. Det drives ikke året rundt, men Danmark har en slik plass. Det er strengt tatt kjønnsnøytralt slaveri, men hovedsaklig er det kvinnelige slaver. Utenom homseuka da. Da er det naturligvis bare mannlige slaver. https://sisc.dk/ Endret 6. april 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Tjekkia aksepterer det ikke nei, men hvorfor i huleste tillater de det å drive da? Hvorfor akjonerer de ikke, stenger og forbyr det??Fordi det er et FRIVILLIG ROLLESPILL! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Jeg er sikker på at mange svake hansjeler lar seg lokke. Man lar seg ikke bli slavet med uten grunn! Det sikkert mange deprimerte mennesker og samfunnstapere som lar seg forlede inn i dette!Kvinner har enorm makt i form av å være kvinner, og misbruker stakkarslige svake menn med dette. De fratar dem penger og manipulerer dem psykisk.Javel, si hva dere vil, men jeg er veldig i mot at noe sånt får organisere seg på den måten. Det er for enklet å unnskylde det med rollespill og lek! Heldigvis er det ikke lov i Norge håper jeg. Men jeg anklager også Tjekkia sterkt for å la dette holde på. Anonymous poster hash: 63fbe...28c Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Selvsagt er dette tillatt i Norge også. Noe annet hadde vært for dumt. Når det gjelder dette med at så mange deprimerte menn lokkes inn i dette så viser undersøkelser at det heller er tvert i mot. BDSM-ere har bedre mental helse enn befolkningen ellers. Kilde: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12192/abstract Mennene gjør dette fordi de liker det. Endret 6. april 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg er sikker på at mange svake hansjeler lar seg lokke. Man lar seg ikke bli slavet med uten grunn! Det sikkert mange deprimerte mennesker og samfunnstapere som lar seg forlede inn i dette! Kvinner har enorm makt i form av å være kvinner, og misbruker stakkarslige svake menn med dette. De fratar dem penger og manipulerer dem psykisk. Javel, si hva dere vil, men jeg er veldig i mot at noe sånt får organisere seg på den måten. Det er for enklet å unnskylde det med rollespill og lek! Heldigvis er det ikke lov i Norge håper jeg. Men jeg anklager også Tjekkia sterkt for å la dette holde på. Anonymous poster hash: 63fbe...28c Tankefrihet finnes i Norge og reguleres IKKE av lovverket. Hvilke seksuelle preferanser mennesker har skal du drite langt i, med mindre du synes 1984 er en forlokkende tanke..... 1 Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Fulgte linken til OWK på wikipedia... Hahaha. Et eget BDSM land hvor damer hersker over menn. Så bra! Drømmeland for feminister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå