Gå til innhold

"Undersjøisk" akvarium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser faktisk ut som folka befinner seg i akvariumet også.

Forstår at du kanskje har en mening med det, men forsøk å skjær bort hendene med kamera og se hvordan bildet funker da. Jeg gidder ikke, men overlater det til author.

Tror det kan bli spennende med fisken i bue og menneskene som sitter omtrent som ved inngangen til ei mørk hule. kanskje er det det også for alt jeg vet.

 

Roar

Lenke til kommentar

For så vidt er det en undersjøisk tunnel med buet glass.

Har allerede klonet bort et stort og forstyrrende ansikt i nedre høyre hjørne. Lot det på venstre side bli igjen for å vise hva mange var opptatt av på stedet. Som du ser lagt inn V2 hvor hender og kamera er tatt vekk, og det er vel ingen tvil om at bildet rent fotografisk blir bedre da, derfor fint at du nevner/foreslår dette.

 

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ble kult dette, som kidsa ville sagt det:-) Likte v2 best, der det ser ut som de er fanget i dypet. Mulig du har en enda dypere mening med v1, men etter og ha bodd på Sørlandet lenge, er jeg blitt for trææg til og få det med meg......

Lenke til kommentar

Ble kult dette, som kidsa ville sagt det:-) Likte v2 best, der det ser ut som de er fanget i dypet. Mulig du har en enda dypere mening med v1, men etter og ha bodd på Sørlandet lenge, er jeg blitt for trææg til og få det med meg......

 

Stort tregere enn meg er du allikevel neppe, men takk for din gode kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Fine begge to. Originalen er fin dokumentar, mens v.2 nok er bedre som bilde. :)

 

Ikke alltid like lett å få komponert slike øyeblikksbilder slik en selv ønsker. Kan jo ikke jage bort andre personer heller. Med forholdvis omfattende kloning og litt finpussing ble vel resultatet ikke så ille håper jeg. V2 best billedmessig, enig med deg der. Takk for din kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Har sansen for begge, men foretrekker v2. Er imponert over kloneferdighetene dine, ikke alltid like lett å få det pent, syns jeg ;)

Mvh Oddmund

 

Hei Oddmund, og takk for hyggelig tilbakemelding. Dette med kloning har med trening (og litt tålmodighet) å gjøre. Har måttet klone bort mye rusk på mange av mine bilder.

Skj

Lenke til kommentar

For så vidt er det en undersjøisk tunnel med buet glass.

Har allerede klonet bort et stort og forstyrrende ansikt i nedre høyre hjørne. Lot det på venstre side bli igjen for å vise hva mange var opptatt av på stedet. Som du ser lagt inn V2 hvor hender og kamera er tatt vekk, og det er vel ingen tvil om at bildet rent fotografisk blir bedre da, derfor fint at du nevner/foreslår dette.

 

Mvh Ragnar

 

Nå ser jeg at du har klona og ikke beskåret som jeg foreslo så da har du altså en mulighet for en V3 også - uten fiskerompe hviket jeg tror vil øke spenningen med rent kutt på fisken som danner en diagonal bue.

 

Roar

Lenke til kommentar

 

For så vidt er det en undersjøisk tunnel med buet glass.

Har allerede klonet bort et stort og forstyrrende ansikt i nedre høyre hjørne. Lot det på venstre side bli igjen for å vise hva mange var opptatt av på stedet. Som du ser lagt inn V2 hvor hender og kamera er tatt vekk, og det er vel ingen tvil om at bildet rent fotografisk blir bedre da, derfor fint at du nevner/foreslår dette.

 

Mvh Ragnar

 

Nå ser jeg at du har klona og ikke beskåret som jeg foreslo så da har du altså en mulighet for en V3 også - uten fiskerompe hviket jeg tror vil øke spenningen med rent kutt på fisken som danner en diagonal bue.

 

Roar

Du er jo rene slavedriveren, men jeg gjør som mesteren befaler og en V3 er lagt ut. Renere og bedre bilde synes jeg.

PS: Bare du ikke nå ber meg å klone vekk the Human beings i tillegg.

Skj

Lenke til kommentar

 

 

For så vidt er det en undersjøisk tunnel med buet glass.

Har allerede klonet bort et stort og forstyrrende ansikt i nedre høyre hjørne. Lot det på venstre side bli igjen for å vise hva mange var opptatt av på stedet. Som du ser lagt inn V2 hvor hender og kamera er tatt vekk, og det er vel ingen tvil om at bildet rent fotografisk blir bedre da, derfor fint at du nevner/foreslår dette.

 

Mvh Ragnar

 

Nå ser jeg at du har klona og ikke beskåret som jeg foreslo så da har du altså en mulighet for en V3 også - uten fiskerompe hviket jeg tror vil øke spenningen med rent kutt på fisken som danner en diagonal bue.

 

Roar

Du er jo rene slavedriveren, men jeg gjør som mesteren befaler og en V3 er lagt ut. Renere og bedre bilde synes jeg.

PS: Bare du ikke nå ber meg å klone vekk the Human beings i tillegg.

Skj

Neida, homo sapiens har kommet for å bli.

Men så nå ble det tre bilder isteden for bare ett.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...