Gå til innhold

Windows 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har rett i at det gjør seg i stort. Ser at du har scalert det ned her selv når man klikker fullstørrelse og/eller link. Det er ikke nødvendig for siden tar ned størrelsen slik at når man klikker fullstørrelse og deretter F1 for fullskjerm fyller det skjermen hvis det er stort nok. Linken tar oss til der du tok bildet fra.

Så blir spørsmålet om dette er noe du fant slik eller om det er noe du har satt sammen sjøl?

Så fargerikt er jo sjelden å finne i Norge. I Goa der jeg tilbrakte 17 vintre kunne man vandre rett inn i regnbuen av fargerike hus.

Flott komponert dett i delvis bue - hvertfall får man følelsen av at det er buet.

Fant mye snadder på den siden din. Noe kjente jeg igjen, men ikke alt.

Roar

Lenke til kommentar

Her har du jaggu vært kreativ! Så gøy! Utrolig fargerikt og dekorativt! Likte dette godt Gro! :)

Ja - og som et lite spark til de som sier at foto er laverestående kunst - "bare å knipse og så er det der", så kan jeg vel si at jeg har jobbet endel timer med dette prosjektet ;-)

Lenke til kommentar

Du har rett i at det gjør seg i stort. Ser at du har scalert det ned her selv når man klikker fullstørrelse og/eller link. Det er ikke nødvendig for siden tar ned størrelsen slik at når man klikker fullstørrelse og deretter F1 for fullskjerm fyller det skjermen hvis det er stort nok. Linken tar oss til der du tok bildet fra.

Så blir spørsmålet om dette er noe du fant slik eller om det er noe du har satt sammen sjøl?

Så fargerikt er jo sjelden å finne i Norge. I Goa der jeg tilbrakte 17 vintre kunne man vandre rett inn i regnbuen av fargerike hus.

Flott komponert dett i delvis bue - hvertfall får man følelsen av at det er buet.

Fant mye snadder på den siden din. Noe kjente jeg igjen, men ikke alt.

Roar

Takk for tilbakemelding! Her har jeg lekt meg litt med fargepaletten. Vinduet er såpass eksotisk som fra Tøyenparken - ved siden av kafeen der ;-) Veggen er i originalen nokså kjedelig okergul, så jeg syntes jeg måtte hjelpe til litt ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...