Maxmix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei, er det noen som vet om web shops eller andre data firma, som har brae priser på bærbare, som kan levere med 4 års tabbeforsikring og service ala det Dell har? Dell er eneste jeg har funnet hittils.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hør med innboforsikringen din Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nei, det funker ikke, jeg skal hjelpe en som har fått støtte fra trygdekontoret til bærbar pc til 15000,- og den må ha full service og complete care slik som dell selger med.. litt synd at de krever 4 år, er så dyrt på dell ca 5000,-? , mens på elkjøp koster 3år 1490,- .. Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Husk at de 15000.- så må "tabbe" forsikringen være inkl. Dette er en service avtale mellom elkjøp og effekt. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nopoint: det stemmer at forsikringa og pcen skal være 15000,- tilsammen.. Men han står fritt til og legge på penger selv for og få en bedre pc hvis han vil.. situasjonen er den at han ble "annbefalt" en toshiba fra "itet" i bodø, han som ikek har så god peiling takket ja.. han endte opp med en toshiba sat s10-a203w en skikkelig piss pc, celeron 2ghz 30 gb disk og 256 mb ram, en skikkelig treig pc rettogslett.. denne skal vi få sendt i retur på angreretten.. derfor leter jeg etter et mye ebdre alternativ til bærbar en en slik vits av en pc.. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hvis du tilfeldigvis er ingeniørstudent kan du får pc forsikring i nif medlemskapen for 278kronner per år!!! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Om man ikke er nif medlem tror jeg forsikringen (i gjensidige) koster ca 600 pr. år. Det skulle bli kr2400 på fire år, som må sies å være godt under de 5000 du sier dell tar for en 4 års forsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå