Niklasp Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Bli med på en liten unboxing av iPad Pro og iPhone SE.UNBOXING: Vi åpner opp Apples nye produkter Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Når jeg leste "åpner opp" trodde jeg faktisk dere skulle skru dingsene fra hverandre. Småskuffet. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Når jeg leste "åpner opp" trodde jeg faktisk dere skulle skru dingsene fra hverandre. Småskuffet. Oj, det var kanskje litt uheldig ordbruk der. Bytter til «pakker opp»! Men når vi er ikke på å skru dingser fra hverandre - vi jobber faktisk med en sak hvor du kommer til å få se innsiden av en mobil! Stay tuned - Niklas 1 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Er det norsk layout på tastaturet? Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Er det norsk layout på tastaturet? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
maruudn Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Er det norsk layout på tastaturet? Hvis du ser videoen finner du svaret... Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fikk min iPhone SE 64 GB i dag 1 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Vil dere gi ut denne telefonen med konkurranse? Endret 6. april 2016 av eksepsjonell Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fikk min iPhone SE 64 GB i dag Kan jeg spørre hvor du har kjøpt din? Har prøvd å spørre i forskjellige butikker men ingen har fått noe bekreftelse på når de får dem inn. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fikk min iPhone SE 64 GB i dag Kan jeg spørre hvor du har kjøpt din? Har prøvd å spørre i forskjellige butikker men ingen har fått noe bekreftelse på når de får dem inn. Bestilte på apple.no samme dag man kunne bestille (29.03). Da fikk jeg beskjed om 6-11 virkedagers leveringstid. De sendte den i går med DHL fra Nederland. Synes det var kjapt levert Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Var det noe spennende i oppakkingen? Synes bare jeg ser akkurat hva Apple har levert i flere år. Lenke til kommentar
eha Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Kjøpte min 64 GB space gray SE på Telia-butikken på Oslo City i dag, og leser denne artikkelen på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg