Odd R. Valmot Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Snuser på et gigantisk marked.Nå blir det igjen bilproduksjon i Norge Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hyggelig lesning! "Bokstavelig tal som sitter i førersetet." Jeg ville sagt i dobbel forstand. Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det snør i Norge, - om ikke hele året, - når det f.eks. regner. Men 10 mil kjørelengde burde holde greit (?), - hvis dette også gjelder om vinteren og fremkommeligheten er god nok. Lenke til kommentar
Osmund Aukland Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg tror det kan være et stort marked for slike e-biler som Paxter II hos eldre folk i land distriktene i Norge. For mange av oss er det hendig for å komme til butikken og lignende. Her i Hedalen har jeg ca 10 km til dagligvareforretningen, 30 til 40 km til lege, apotek, kommunehus osv. En bil som denne må kunne ta seg frem vinter som sommer og tåle litt bakker og humpete veger. Det tro jeg Paxter kan. Åsmund Aukland Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Dessuten er det veldig mye enklere og mindre belastende å svinge inn og ut fra vegkanten med styre i stedet for et ratt, sier han. Dagens paxster har ikke servo, det har en bil Paxster er ok som fremkomstmiddel for postbud, men de kunne godt hatt en del oppgraderinger på de modellene som er ute nå. Endret 6. april 2016 av Ozelot Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Norsk bilproduksjon i "god tradisjon"... Fra Troll (bilen) via Think og Buddy og nå til Paxster. Stort sett ufine plastbokser som ser ut som matbokser på hjul. Jippi elns... Men for all del, det er kjempeflott at vi greier å faktisk produsere noe her i landet, og ikke bare selge råstoff. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå