greigster Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg skal bygge pc hjemme, og prøver å finne noen gode sett.. jeg fant følgende på nettet : Hjemmebygd pc Det er jo masse deler som skal til, men i grunnen tror jeg at jeg har alt fra før av Noen som har noe erfaring?...hehe.. T. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det kan bli stilig det! Bare sørg de fleste klossene i samme farge... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nice T: Det mest harry kabinett.. ever.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Damn! ufattelig stilig! *villha* Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Fy ******, det er det råeste jeg har sett! Jeg beundrer deg for din kreativitet!! Edit: Beklager, var kanskje ikke ditt verk dette? Leste litt for fort Men rått uansett Endret 21. november 2003 av dvn Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dæven hvor stilig... den er nok veldig billig og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå