Trouble Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Må si meg enig at det ikke spiller noen rolle hvilken fabrikk som produserer batteriene. Det er som skrevet kvalitetsforskjeller. Coca-cola og Fanta produseres på samme fabrikk. Haha, så to produkter av The Coca Cola Company blir lagd på én og samme fabrikk? Beklager at jeg pirker. Det var jo liksom poenget mitt. Selv om 2 batterier produseres på samme fabrikk, er det ikke samme batteri. På samme måte som 2 brustyper produsert på samme fabrikk ikke smaker det samme. Beklager at jeg var en smartass, then 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Har jo vært reportasjer om f.eks Jula som solgte Biltema varer (klistremerke over biltema logoen) og det finnes sikkert noe om Biltema også Fiskars har knivslipere som er 100% lik de Ikea selger og kvaliteten er like bra, til en brøkdel av prisen Svært ofte at andre produsenter kjøper det samme som andre produsenter, med annet merke påklistret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå