Gå til innhold

Enkel konklusjon på toppmodell-jaget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg trekker den konklusjonen at du er mye yngre enn meg. For da jeg gikk på høyskolen, da hørte jeg at en medstudent hadde en samboer som hadde fått seg sånn til å ha i bilen og ringe med. På størrelse med en liten koffert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Billigtelefoner får du fortsatt til et par hundrelapper på Clas Ohlson.

De er bedre og billigere enn Nokia 3310 var i sin tid.

Om du ønsker deg en slik, så vær så god.

Det fine med toppmodeller er at de drar utviklingen fremover. Du trenger ikke å kjøpe en, men du får eldre toppmodeller noen lapper billigere. Selv billigmodellene i dag er så bra at Nokia 3310 ikke kan måle seg.

Lenke til kommentar

Det fine med toppmodeller er at de drar utviklingen fremover. Du trenger ikke å kjøpe en, men du får eldre toppmodeller noen lapper billigere. Selv billigmodellene i dag er så bra at Nokia 3310 ikke kan måle seg.

Fullt klar over dette. Poenget mitt er at telefonene i dag er knakende gode, men vi finner så mye problemer med de at produsentene aldri kommer til å kunne lage noe bra nok. Jeg er strålende fornøyd med både iPhone 6s og Samsung Galaxy S7. Og alt annet jeg har hatt :)

Lenke til kommentar

Kort oppsummert. Fy søren som jeg savner barneskolen og min den gang nye Nokia 3310. Da var verden bekymringsløs og jeg hadde verdens beste mobil.

Konklusjonen kan du trekke selv.

Sånn har det vel alltid vært den gangen man gikk i barneskolen, selv for oss som gikk i barneskolen leeeeeenge før mobiltelefoner var påtenkt engang...:-)

Lenke til kommentar

Fullt klar over dette. Poenget mitt er at telefonene i dag er knakende gode, men vi finner så mye problemer med de at produsentene aldri kommer til å kunne lage noe bra nok. Jeg er strålende fornøyd med både iPhone 6s og Samsung Galaxy S7. Og alt annet jeg har hatt :)

Hadde vi ikke funnet problemer og forbedringspotensile med markedets beste til enhver til hadde jo ikke utviklingen gått fremover i det hele tatt... grunnen til at du er såååååå fornøyd med telefonene i dag er å nettopp fordi man så problemene og potensiale for forbedring for flere år tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...