telifia Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Hei Jeg kjører to 60GB disker i raid på pc'en min, og har allerede installert Win ME på maskinen, i tillegg til en del andre ting... Problemet er bare det at når jeg i dag skulle prøve å installere Mandrake 8.1 på maskinen, så finner ikke mandrake noe som helst på diskene under installasjon. Det finner bare to 60 gb harddisker som er TOMME? Går det ikke an å installere Mandrake (eller linux generelt) på raid disker? Jeg har aldri vært borte i linux før, så det hadde vært fint om svarene var "lett forståelige" :smile: -Telifia Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Går det an å installere linux i det hele tatt? Like teit spørsmål.. Du oppgir ikke noe om hvilken raidkontroller du har... Hvis det er en windows-software shite (promise/HPT), så vil du slite... /dozer Lenke til kommentar
telifia Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 Quote: Hvis det er en windows-software shite (promise/HPT), så vil du slite... ...eh.. det er nok en promise kontroller, ja.. Er ikke dette mulig, eller er det noen andre som har noe forslag? -Telifia [ Denne Melding var redigert av: telifia på 2001-10-22 16:49 ] Lenke til kommentar
t_man Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Hei ! Fant denne siden: http://support.promise.com/Linux/Default.htm Men, det ser ikke ut som om de har sluppet noen Mandrake drivere. Så da får du vel skrive de selv :smile: _________________ -- Mvh, Tobias. [ Denne Melding var redigert av: t_man på 2001-11-02 20:47 ] Lenke til kommentar
druid Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 kjører RAID som bare uvær jeg med FreeBSD4.4 2 stk 40giger på promise kontroller Lenke til kommentar
who_cares Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 ---kjører RAID på Promise med RH , Mandrake er vel nesten lik ihvertfall i bunnen?--jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i drivere men de fra promise support virka ikke---hvis du er interesert kan jeg sende de til deg--- [ Denne Melding var redigert av: who_cares på 2001-11-17 01:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå