AndersT2 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Noen som vet hvordan jeg finner lisensnøkkelen på en Windows 7 Embedded versjon? Prøvde det jeg fant for normal Windows, men det funket ikke. Det er ikke noe lapp montert på den, eller noe slikt. Eller om den type versjon krever lisens? Har en mini PC som har vært brukt som skjermfremviser, som jeg prøver å bli kvitt programmet som kjører på, men må legge inn på nytt ser det ut til. Det enkleste hadde vært å videre føre Windowsen, ellers så må jeg over til Linux tenkte jeg. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Om du installerer eksakt samme Windows-versjon (som PC'en ble levert med), så slipper du å legge inn lisensnøkkel. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Mener du da Windows 7 Embeded Standard, eller mer ned på med riktig versjon etter oppdateringer av den igjen? Hadde tenkt å flytte SSDen over i en annen PC for å få laget hele til 1 partisjon. Den er 2 i dag, og får ikke gjort noe fra den, da den er låst på administrator nivå, og har ikke admin rettigheter på den. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Mener du da Windows 7 Embeded Standard, eller mer ned på med riktig versjon etter oppdateringer av den igjen? Hadde tenkt å flytte SSDen over i en annen PC for å få laget hele til 1 partisjon. Den er 2 i dag, og får ikke gjort noe fra den, da den er låst på administrator nivå, og har ikke admin rettigheter på den. Åja sånn. Da ville jeg nok helle ha laget en 100% backup (på en ekstern disk), samt en Windows oppstartsdisk.. Så formaterer du en ny HD (med en partisjon) før du starter opp med oppstartsdisken og så spoler tilbake backupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå