Mr.Duklain Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei jeg har et lite problem. Under tidligere aktiviteter kommer nå bare acivments og om jeg liker et spill, men ikke hva jeg spiller og hva jeg har spilt. Den sluttet å vise hva jeg spilte/spiller 23.03.2016 etter det er det ingenting under tidligere aktiviteter bortsett fra en acivment og et spill jeg likte. Hvordan fikser jeg det? På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) (glem det, glemte dette var Sony forumet) Endret 6. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 (glem det, glemte dette var Sony forumet) Hehe man kan fort gå i surr i underforumene Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg har det samme problemet. Noen trophies blir vist, men ingen platinum. Ingen hva jeg spiller. Tok et raskt google søk og fant ut at å bruke "restore database" kunne hjelpe. Funket ikke for meg, men kanskje noe du kan prøve? Får en feilmelding før restore database er ferdig, kanskje derfor det ikke funker for meg. http://www.gadgethelpline.com/rebuild-sony-ps4-database/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Tusen takk for tips Jeg skal prøve i morgen, å se om det vil hjelpe Endret 19. april 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå