tsetsefluen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei. Har både et nettbrett og en pc og selvfølgelig en mobil. Bruker nettbrett i flere timer om dagen og det må lades to ganger i døgnet. Sliter det på batteriet slik det gjør med mobiltelefonen min? Min mobil er nesten to år gammel og brukt noen timer om dagen og nå er jeg nødt til å lade den flere ganger. Tydeligvis at batteriet er slitt. Så kommer det til å skje med det ett år gamle nettbrettet mitt neste år? Blir jo temmelig dyrt å kjøpe nytt nettbrett annenhvert år hvis jeg ikke skal ha laderen koblet til veggen hele tiden. Så hva gjør jeg? Bruke min bærbare pc hele tiden og bare ha nettbrettet på av og til? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kjøp nytt batteri til nettbrettet? Finnes sikkert nytt å få tak i på f.eks ebay. Det værste for ett slikt batteri er å være helt tomt og helt fulladet. For å bevare batteriet kan du passe på å ikke lade det helt fult og tømme det helt. Skal du ikke bruke det på en stund burde du holde batterinivået rundt 50%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hva slags nettbrett er det du har som har så lav batteritid? De fleste oppegående utgaver av slike burde nå klare minst 8 timer, helst 10, om vi da ikke snakker Windows som Os eller Europris som opphav... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Når det gjaldt problemer med batteritiden på mobilen så ser det ut som det løste seg ved å slå den av og på. Ble cachen tømt mon tro? Fortsetter det sånt så ser det ut til at jeg kan ha både nettbrettet en del år samt mobiltelefonen min enda ett år. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Hva slags nettbrett er det du har som har så lav batteritid? . Sony som jeg kjøpte i fjor. Bruker det utrolig mye til spilling og nettsurfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå