Thitorkin2 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Så lenge vi er over en milliard mennesker så ser jeg på det som reduserer fødselsratene som positivt. Og ellers om folk kan få seg sex problemfritt, så ser jeg ikke hva som skal være galt med det. Ser heller flere positive bivirkninger. Opplysning til deg; alle mennesker er ikke like, det har noe å si hvem som viderefører genene sine. Kanskje vi burde opprette et offentlig organ som skal finne ut hvilke mennesker som har de beste genene for å bruke dem til reproduksjon, og så sterilisere alle andre mennesker. For en sosialist er nok det en fin løsning. Jeg derimot tror heller vi burde helkapitalisere økonomien og beholde sosialliberalismen vi har i dag slik at naturen får gå sin gang. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Dvs. behold status quo, og ikke ta det så tungt når folk velger å ikke få barn (eller unngår å velge å få barn)? Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Nei, status quo er at økonomien er strengt kontrollert. Da er det ett problem at folk ikke får barn fordi det blir færre som skal betale for de når de blir gamle. Mennesker som stemmer sosialistisk og velger å ikke få barn er mennesker som stiller i samme rekke som igler og mygg. Dette er snyltere som forventer å leve godt på at andres barn skal ta vare på disse når de blir gamle. Parasitter dreper samfunn. Jeg har ingenting imot at folk skal få velge selv om de vil ha barn eller ikke, men det må skje i ett kapitalistisk system. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Trudde vi kunne gå ein enkelt tråd utan å måtte høyre om kor grusom sosialismen er, men der tok eg tydelegvis feil. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Nei, status quo er at økonomien er strengt kontrollert. Da er det ett problem at folk ikke får barn fordi det blir færre som skal betale for de når de blir gamle. Mennesker som stemmer sosialistisk og velger å ikke få barn er mennesker som stiller i samme rekke som igler og mygg. Dette er snyltere som forventer å leve godt på at andres barn skal ta vare på disse når de blir gamle. Parasitter dreper samfunn. Jeg har ingenting imot at folk skal få velge selv om de vil ha barn eller ikke, men det må skje i ett kapitalistisk system. For noe tøv. Som om det ikke er mulig å bidra til samfunnet uten barn. AtW Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Nei, status quo er at økonomien er strengt kontrollert. Da er det ett problem at folk ikke får barn fordi det blir færre som skal betale for de når de blir gamle. Mennesker som stemmer sosialistisk og velger å ikke få barn er mennesker som stiller i samme rekke som igler og mygg. Dette er snyltere som forventer å leve godt på at andres barn skal ta vare på disse når de blir gamle. Parasitter dreper samfunn. Jeg har ingenting imot at folk skal få velge selv om de vil ha barn eller ikke, men det må skje i ett kapitalistisk system. For noe tøv. Som om det ikke er mulig å bidra til samfunnet uten barn. AtW Pølsevev. Alle som bidrar til samfunnet har barn. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Heller sexrobot enn å måtte handskes med tredjebølge feminazister hvertfall. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Menn trenger jo trygghet og nærhet de også. Det kan hende de ikke er like opptatt av det som kvinner, men jeg tror de aller fleste menn i et forhold får en god porsjon indre uro om forholdet begynner å skrante, ikke på grunn av at sex er en mangelvare, men fordi den trygge og stabile tilværelsen kan forsvinne. Skal jeg skumlese det du skriver kan det høres ut som om sex er det eneste som betyr noe om menn. Du bekrefter på en måte en teori mange kvinner har. Det er viktig å legge vekt på at menn (som kvinner) er individuelle og alle har sine ulike preferanser uavhengig av kjønn. Og hva er det som tilsier at en robot med avansert AI ikke kan gi trygghet og nærhet? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Nei, status quo er at økonomien er strengt kontrollert. Da er det ett problem at folk ikke får barn fordi det blir færre som skal betale for de når de blir gamle. Mennesker som stemmer sosialistisk og velger å ikke få barn er mennesker som stiller i samme rekke som igler og mygg. Dette er snyltere som forventer å leve godt på at andres barn skal ta vare på disse når de blir gamle. Parasitter dreper samfunn. Jeg har ingenting imot at folk skal få velge selv om de vil ha barn eller ikke, men det må skje i ett kapitalistisk system. For noe tøv. Som om det ikke er mulig å bidra til samfunnet uten barn. AtW Pølsevev. Alle som bidrar til samfunnet har barn. Så hvis jeg har jobbet og betalt skatt i 50 år, så er ikke det godt nok, fordi jeg ikke vil ha barn...? Hva med et par der begge jobber, men ikke har barn vs. et par der kvinnen er hjemmeværende med barna? Mye merkelige påstander i denne tråden, men god underholdning i det minste. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 19. april 2016 Forfatter Del Skrevet 19. april 2016 Nei, status quo er at økonomien er strengt kontrollert. Da er det ett problem at folk ikke får barn fordi det blir færre som skal betale for de når de blir gamle. Mennesker som stemmer sosialistisk og velger å ikke få barn er mennesker som stiller i samme rekke som igler og mygg. Dette er snyltere som forventer å leve godt på at andres barn skal ta vare på disse når de blir gamle. Parasitter dreper samfunn. Jeg har ingenting imot at folk skal få velge selv om de vil ha barn eller ikke, men det må skje i ett kapitalistisk system. For noe tøv. Som om det ikke er mulig å bidra til samfunnet uten barn. AtW Pølsevev. Alle som bidrar til samfunnet har barn. Så hvis jeg har jobbet og betalt skatt i 50 år, så er ikke det godt nok, fordi jeg ikke vil ha barn...? Hva med et par der begge jobber, men ikke har barn vs. et par der kvinnen er hjemmeværende med barna? Mye merkelige påstander i denne tråden, men god underholdning i det minste. Det var ment som ett stikk til AtW som mente diskusonen burde operere i absolutter, idioti med andre ord. Selvsagt kan man være produktiv uten barn, men barn multipliserer verdien av arbeidet ditt uendelig mye. Tenk deg ett samfunn hvor alle får 2 barn. Dette er ett bærekraftig samfunn hvor det alltid er nok mennesker til å ta seg av de eldre samt å drive samfunnet videre. Nå tenk deg ett samfunn hvor ingen får barn, alle jobber og er superproduktive i 50 år. Når de da skal av med pensjon er det ikke lenger nok mennesker til å ta seg av deg uansett hvor mye penger du hiver på problemet. Dermed er barn en uendelig stor ressurs for samfunnet vårt og det er en skam at politikerene våre ikke oppfordrer folk til å få barn. Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Og hva er det som tilsier at en robot med avansert AI ikke kan gi trygghet og nærhet? Vil man ha trygghet og nærhet av en robot fremfor et levende menneske, så er det deres sak. Selv foretrekker jeg en ekte mann over en robot anytime. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Og hva er det som tilsier at en robot med avansert AI ikke kan gi trygghet og nærhet? Vil man ha trygghet og nærhet av en robot fremfor et levende menneske, så er det deres sak. Selv foretrekker jeg en ekte mann over en robot anytime. Hvordan kan du vite det hvis AI blir så bra at det er så og si umulig å skille fra et menneske? 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Og hva er det som tilsier at en robot med avansert AI ikke kan gi trygghet og nærhet? Vil man ha trygghet og nærhet av en robot fremfor et levende menneske, så er det deres sak. Selv foretrekker jeg en ekte mann over en robot anytime. Hvordan kan du vite det hvis AI blir så bra at det er så og si umulig å skille fra et menneske? Det skjer på ingen måter så lenge jeg lever, så det har jeg ikke tenkt å fantasere om engang. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det skjer på ingen måter så lenge jeg lever, så det har jeg ikke tenkt å fantasere om engang. For alt du veit har det allereie skjedd. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg er en robot, det finnes flere av oss i samfunnet i et undercover senat-bestemt hemmeligstemplet verdens prosjekt. Det er ledet av Jay-Z i illuminatis navn. Vi har dekknavnet Reptilian people og er til for å bekjempe Islams planer om å overta Europa. Information breach recognized. Self destruction activated. Soft kitty.. warm.. kit.. ball..fur.. *snip* Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Opplysning til deg; alle mennesker er ikke like, det har noe å si hvem som viderefører genene sine. Men folk står vel fritt til å velje om dei vil videreføre genane sine eller ikkje? Nei. Alle knuller. Haugevis av mennnesker får barn de overhode ikke har planlagt. Så om det er et valg eller ikke, hmm. Noen får barn av ren dumhet. Vi kan jo dra rundt på byen å spørre om folk fikk barn(ene) sine på et planlagt tidspunkt. Men da tror jeg nok du får et par knyttnever i trynet, og ikke fra mennene. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg er en robot, det finnes flere av oss i samfunnet i et undercover senat-bestemt hemmeligstemplet verdens prosjekt. Det er ledet av Jay-Z i illuminatis navn. Vi har dekknavnet Reptilian people og er til for å bekjempe Islams planer om å overta Europa. Dere gjør en dårlig jobb... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Alle knuller. Snakk for deg sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå