Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 www Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ) Takker Lassern:-) Kunne sikkert vært teknisk bedre, men som du vet, i gatefoto blir det mye "skudd fra hofta". Da kommer det tekniske ofte i andre og tredje rekke, uten at jeg griner av den grunn:-) (men det har du vel skjønt...) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ) Takker Lassern:-) Kunne sikkert vært teknisk bedre, men som du vet, i gatefoto blir det mye "skudd fra hofta". Da kommer det tekniske ofte i andre og tredje rekke, uten at jeg griner av den grunn:-) (men det har du vel skjønt...) Ja, jeg la jo på en liten smiley på kommentaren, men skjønt det...., nei. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ) Takker Lassern:-) Kunne sikkert vært teknisk bedre, men som du vet, i gatefoto blir det mye "skudd fra hofta". Da kommer det tekniske ofte i andre og tredje rekke, uten at jeg griner av den grunn:-) (men det har du vel skjønt...) Ja, jeg la jo på en liten smiley på kommentaren, men skjønt det...., nei. Bodd for lenge på Sørlandet, så jeg er blitt litt Trææg..:-) Joda, jeg tok den, bare rebellen/bohemen i meg som kommer frem innimellom, derav tekniske skavanker i en del bilder. I så måte passer jo gatefoto fint til meg.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kult to-delt bilde. Ser du www-monsteret i høyre halvdel? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Kult to-delt bilde. Ser du www-monsteret i høyre halvdel? Jepp, og da løp jeg, så godt jeg kan....Web monsteret er dritskummelt! Takker for visitten:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Holder kanskje med http:// for han til venstre? Bildet kommer best fram mot grå bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Alldeles stilig foto det her, Pål! Alt - og ingenting, liksom - eller kanskje i omvendt rekkefølge ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Takker Kneppen og Gro:-) Ansiktet en kan forstille seg i høyre side, er nok et nettroll.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Symbolikken er klar, godt sett og fanget igjen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg