Gå til innhold

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ;) )

Takker Lassern:-) Kunne sikkert vært teknisk bedre, men som du vet, i gatefoto blir det mye "skudd fra hofta". Da kommer det tekniske ofte i andre og tredje rekke, uten at jeg griner av den grunn:-) (men det har du vel skjønt...)

Lenke til kommentar

Flott komposisjon og fine linjer. Tre små bokstaver skaper en story. (Teknisk litt å utsette, men det er jo et gatefoto ;) )

Takker Lassern:-) Kunne sikkert vært teknisk bedre, men som du vet, i gatefoto blir det mye "skudd fra hofta". Da kommer det tekniske ofte i andre og tredje rekke, uten at jeg griner av den grunn:-) (men det har du vel skjønt...)

:D Ja, jeg la jo på en liten smiley på kommentaren, men skjønt det...., nei. ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

:D Ja, jeg la jo på en liten smiley på kommentaren, men skjønt det...., nei. ;)

Bodd for lenge på Sørlandet, så jeg er blitt litt Trææg..:-)

Joda, jeg tok den, bare rebellen/bohemen i meg som kommer frem innimellom, derav tekniske skavanker i en del bilder. I så måte passer jo gatefoto fint til meg....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kult to-delt bilde. Ser du www-monsteret i høyre halvdel?

Jepp, og da løp jeg, så godt jeg kan....Web monsteret er dritskummelt!

Takker for visitten:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...