-HugiN Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det jeg imidlertid lurer på er hva er det som er bundlet med Sapphire 9600 Pro AIW av software? Hverken komplett.no eller sapphire.com har hatt noen detaljer... Det svaret håper jeg kommer i kveld. Bestillte det med hjemmelevering på kvelden på mandag på komplett så satser åp en fin førhjulspressang i kveld Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det jeg imidlertid lurer på er hva er det som er bundlet med Sapphire 9600 Pro AIW av software? Hverken komplett.no eller sapphire.com har hatt noen detaljer... Der kom pakken akkurat fra posten. Inneholder: Skjermkort (døh) Pinnacle Studio 8SE Sapphire overklokkingsprogramvare Tomb Raider Angel of Darkness Catalyst Software 1x Videokabel 1x S-video 1x inngangsboks for lyd phono, video, s-video 1x utgangskabel med 1x video, 1x spdif, 1x s-video, 1x lyd, 2x vga That's all Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) synes ikke bundle'en var så fantastisk... grei nok.. Endret 3. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå