Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Før og etter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Skremmende å se, men det skal da i det minste foregå noe der. Det er da bra eller? Blir spennende å se V3 om noen måneder. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Skremmende å se, men det skal da i det minste foregå noe der. Det er da bra eller? Blir spennende å se V3 om noen måneder. Hvor bra det blir gjenstår å se. Det er noen år til det blir full produksjon og det er bare snakk om 10-15 arbeidsplasser her, men tømmeret skal jo hugges og transporteres hit og det gir jo også noen arbeidsplasser. Takk for kommentaren Helene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Sist jeg kjørte forbi der i januar kunne en se tydelig endringer, og mye har skjedd siden den gang også ser jeg. Blir spennende å følge den videre utvikling. Det ser jo ikke helsvart ut, heldigvis. Gode bilder og fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Spennende story og fin dokumentasjon. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Sist jeg kjørte forbi der i januar kunne en se tydelig endringer, og mye har skjedd siden den gang også ser jeg. Blir spennende å følge den videre utvikling. Det ser jo ikke helsvart ut, heldigvis. Gode bilder og fin dokumentasjon. Mvh Ragnar Takk for kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Spennende story og fin dokumentasjon. Takk for kommentaren Lassern ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei, Rolf. Etter nesten å ha følt sorg over rivingen av den gamle, ærverdige cellulosefabrikkken på Tofte, er det godt å se / høre at eierne av dette industriområdet har valgt (våget ?) å satse på ny, framtidsrettet teknologi og sikre fortsatt sysselsetting, - i Norge ! Det har vært uhyre interessant å følge den første delen av denne forvandlingen gjennom dine velkomponerte bilder, og jeg venter spent på fortsettelsen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Virker som du har fått ting til å funke igjen? Hvis du ikke er i beita for bilder så kunne du kanskje ha ventet til hele serien er på plass? Men vi tåler sikkert en reprise om en stund også. Lite å sette negativfingeren på i disse to dokumentasjonene. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Hei, Rolf. Etter nesten å ha følt sorg over rivingen av den gamle, ærverdige cellulosefabrikkken på Tofte, er det godt å se / høre at eierne av dette industriområdet har valgt (våget ?) å satse på ny, framtidsrettet teknologi og sikre fortsatt sysselsetting, - i Norge ! Det har vært uhyre interessant å følge den første delen av denne forvandlingen gjennom dine velkomponerte bilder, og jeg venter spent på fortsettelsen ! M v h Albert. Hei Albert. Det mange eldre som har jobbet på fabrikken hele livet som synes det er veldig trist og det er det jo ikke så vanskelig å forstå. Mange takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Virker som du har fått ting til å funke igjen? Hvis du ikke er i beita for bilder så kunne du kanskje ha ventet til hele serien er på plass? Men vi tåler sikkert en reprise om en stund også. Lite å sette negativfingeren på i disse to dokumentasjonene. Roar Hei Roar. Jeg har dessverre ikke fått det til å funke, så nå driver jeg å flytter mapper med minnebrikke fra brukerkonto 1, som ikke funker, til brukerkonto 2, som funker helt normalt. Jeg venter på en pc-guru jeg kjenner, som skal se på det Mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg