Gå til innhold

Før og etter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende å se, men det skal da i det minste foregå noe der. Det er da bra eller? Blir spennende å se V3 om noen måneder.

 

Hvor bra det blir gjenstår å se. Det er noen år til det blir full produksjon og det er bare snakk om 10-15 arbeidsplasser her, men tømmeret skal jo hugges og transporteres hit og det gir jo også noen arbeidsplasser.

Takk for kommentaren Helene !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Etter nesten å ha følt sorg over rivingen av den gamle, ærverdige cellulosefabrikkken på Tofte, er det godt å se / høre at eierne av dette industriområdet har valgt (våget ?) å satse på ny, framtidsrettet teknologi og sikre fortsatt sysselsetting, - i Norge !

Det har vært uhyre interessant å følge den første delen av denne forvandlingen gjennom dine velkomponerte bilder, og jeg venter spent på fortsettelsen !

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Etter nesten å ha følt sorg over rivingen av den gamle, ærverdige cellulosefabrikkken på Tofte, er det godt å se / høre at eierne av dette industriområdet har valgt (våget ?) å satse på ny, framtidsrettet teknologi og sikre fortsatt sysselsetting, - i Norge !

Det har vært uhyre interessant å følge den første delen av denne forvandlingen gjennom dine velkomponerte bilder, og jeg venter spent på fortsettelsen !

 

M v h

Albert.

 

Hei Albert.

Det mange eldre som har jobbet på fabrikken hele livet som synes det er veldig trist og det er det jo ikke så vanskelig å forstå.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Virker som du har fått ting til å funke igjen?

Hvis du ikke er i beita for bilder så kunne du kanskje ha ventet til hele serien er på plass?

Men vi tåler sikkert en reprise om en stund også.

Lite å sette negativfingeren på i disse to dokumentasjonene.

 

Roar

 

Hei Roar.

Jeg har dessverre ikke fått det til å funke, så nå driver jeg å flytter mapper med minnebrikke fra brukerkonto 1, som ikke funker, til brukerkonto 2, som funker helt normalt. Jeg venter på en pc-guru jeg kjenner, som skal se på det :)

Mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...