geir__hk Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Heisann. Har et Sony RX100-kamera som jeg titt og ofte kopierer bilder fra via USB. Når kameraet kobles til, så dukker det opp to stasjonsbokstaver. F er for selve minnekortet, og H er for diverse readme filer etc. Jeg trenger selvsagt ikke H tillgjengelig, og jeg vil helst fjerne stasjonsbokstaven for denne lagringsenheten. Men som dere ser av skjermkopien så er jo ikke dette mulig sånn helt uten videre. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Bump - Er det virkelig ingen andre som har vært borti samma problem? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Disken er skrivebeskyttet. Prøv om du kan slå av skrivebeskyttelsen i Diskpart, som beskrevet her: http://www.tenforums.com/tutorials/3548-disk-write-protection-enable-disable-windows.html Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Takk Hårek - regner med å få testet dette i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå