GLN Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Vi er en gruppe studenter som har et prosjekt i økonomi og produktutvikling, og håper du har tid til en kort spørreundersøkelse på 3 spørsmål angående en ny sykkellås. Vi setter også pris på tilbakemeldinger og innspill om produktet eller undersøkelsen er i tråden http://www.survio.com/survey/d/W7R7O4K3E3A5G2J1U PS: Den første tekstboksen under produktbeskrivelsen skal ikke besvares. Endret 5. april 2016 av GLN Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Har svart jeg. Kjøper gjerne en slik sykkellås 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Da har jeg også svart. Vil anbefale deg å slenge denne inn på www.terrengsykkel.no/ubb Jeg har hvert fall hørt om låser som kan styres av en app, men ikke som også har alarm. Jeg har også hørt om slike gps-brikker, men ikke solgt sammen en lås. Virker som et produkt som kan selge, om prisen er rett Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg synes nøkkellåser er best. De Trenger hverken strøm på mobil, eller noe, og de er gjerne billigere Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Har svart, og skulle gjerne hatt en sånn lås! Fått frastjålet et par sykler ila studietia, så en lås som sier ifra (og bråker) ville jeg absolutt vært villig til å betale litt ekstra for Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Svarte ikke da disse låsene er ubrukelig og kunne videresende dere til saker hvor tyver kommer seg inn i biler på sekunder der de har nøkkelfrie låser Det beste er nøkler og i framtiden vil nøkler bare bli bedre og bedre da folk blir avhengig av teknologi og glemmer det gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå