seigmann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Heisann. Scriptet skal gjøre om alle filene i en bestemt mappe. Altså, scriptet skal forandre filtypene til filene, fra exe til txt.... Også det samme andre veien, at den scriptet konverterer filene fra txt til exe... er dette mulig.. trenger egentlig ikke å være et startup script, bare at det er en program fil som jeg kan kjøre manuelt Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vilket programerings språk dreier dette seg om ? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Glem det, fant det ut! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 går det ikke an å skrive en pitteliten .bat i slike tilfeller? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ren *.exe *.txt ren *.txt *.exe endrer alle filer i aktiv katalog.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ren *.exe *.txt ren *.txt *.exe endrer alle filer i aktiv katalog.. Den der kan man gjøre masse gøy med husker en gang jeg fikk en sånn hvor alle filene på hele maskina ble gjort om til txt filer.. jeg gadd ikke å skrive om alle så jeg reinstalerte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå