oscrue10 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Men prisene har jo blitt ganske ville nå, så jeg må kanskje ut i Huawei-markedet. Tenker egentlig at 5k er maks, og jeg vil nok evt kjøpe når feriepengene kommer. Vil helst ikke ha en telefon som fort blir helt utdatert. Oppdateringer er uinteressant,det samme er epletelefoner. Har bare hatt Android, vet ikke om Windows kan være interessant. Er fornøyd med størrelsen på S4. Det viktigste for meg er stabilitet, rask navigasjon i menyer, at det ikke lugger for mye, at apps ikke lukkes osv. Noen modeller å anbefale? Synes markedet er så forvirrende. For vanskelig å se hvilken telefon som er toppmodellen, og rekkefølgen på de bak (men man kan jo prøve å se litt på prisene). Endret 5. april 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Huawei er rimelige, det samme kan du si om Motorola. De kan vel ikke helt måle seg med Samsung, Apple og LG på kvalitet, men de lager bra saker. Hva med en LG G4 til 3.500? Mye bra der. Nexus 5x til 3.300 er muligens enda bedre. 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Nexus 5X! Must med 32gb varianten Endret 5. april 2016 av fflex Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Nexus 5X er kanskje ikke så dum. Fikk litt lyst på 6P, men den er jo naturligvis litt dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå