iDEA-L Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Noen som har testa det eller? Lurer på om det blir bra, dvs vises ikke i det hele tatt vanligvis, og mye når det belyses? Og så lurer jeg på, får man fjernet det på noen måte uten å skade kabinettet? Sånn at man kan endre det man tusjer på.... :-) -- iDEA-L Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Aner ikke...muligens går det ann å vaske av med whiteprit i værset fall! Prøv på et lite synlig sted først før du kliner det utover det hele... *grin* Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) bare glem den ideen med en gang... har testa ut d der... blir veldig ujevnt (selv når du tengner kun streker) og sel vises ikke spesielt godt. (UV tusj vises best når det er noe som ikke er gjennomsiktig bak).. Og hvis det er sånn UV tusj dem selger på microplex (edding 8280) så inneholder den noe greier som gjør at det sitter noe JÆ*** på ting... vanskelig å vaske av igjen uten at det vise. troass alt.. er jo beregna på tyverisikring... edit: hvis du vil ha skikkelg UV effekt så får man kjøpt kabinetter som har UV reaktivt glass... blir mye bedre... Endret 21. november 2003 av Smilodon Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg er ikke sikker, men det er mulig at hvis du bruker whitesprit på et plexi/acryl kabinett så blir det matt. Bare noe jeg har hørt, aldri testet selv. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hvis akrylglass har vært varmt så sprekker det hvis du har på sprit... vet ikek om white spirit da... må teste det engang.. Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Det høres i det hele tatt ut som jeg bare skal drite i det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå