sondremann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Fotballspill på PC har aldri nådd opp til den populariteten som samme type spill opplever på konsollmarkedet. EA Sports gir uansett ikke opp kampen, og har med årets FIFA-versjon innført mange nye og spennende funksjoner. Dette er den desidert beste FIFA-utgaven noen gang. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kongespill, men har ikke maskinvaren til å kjøre spillet Lenke til kommentar
slettern Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 fifa. så høy score. nei er ikke enig Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 fifa. så høy score. nei er ikke enig har spilt fifa2004 demoen og må si at jeg ikke er imponert (kriteriene for meg er først og fremst realisme og spillbarhet/spillefølelse). Fifa serien har aldri hatt det og jeg synes ikke 2004 utgaven har det heller. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det var vel noe høy score til Fifa synes jeg. Gameplayet er i alle fall ikke verdt en 9er. Vil si Fifa 2004 har et stykke igjen der, for å ta igjen PES3. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 dere har vel knapt nok prøvd tenker jeg. Det er et kjempesteg i riktig retning. Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ser at enkelte reagerer på den gode karakteren som er gitt spillet. Grunnlaget for karakteren er basert på solid testing av spillet, og jeg står helt inne for karakteren spillet fikk. Dette årets FIFA-versjon banker sine forgjengere ganske så hardt ned i gjørma. Det står rett og slett frem som et meget solid fotballspill, enkelt og greit. Takker for feedback :-) Lenke til kommentar
Katoona Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Hei, Jeg har spilt Fifa-serien med stor glede og med stor aktivitet siden Fifa 1996. Det har skjedd mange gode oppdateringer underveis, og Fifa 2000 og Fifa 2003 fremstår for meg som de beste utgavene hittil. Fifa 2004 har en utrolig dårlig meny-styring, ingen mulighet til å skifte på knappene til gamepaden (jeg har patchet til versjon 1.1) og har svært mørke farger i selve spillet. Selve spillet virker også simplere enn noen gang, og jeg må si at dette er den største skuffelsen fra Easports siden Fifa2001, som også var en utrolig dårlig utgave. Det pleier å gå en 2-3 år mellom hver fornuftig oppgradering på dette spillet, og jeg ser med stor spenning på hva som skjer i Fifa 2005. Inntil det blir det Fifa 2000 og Fifa 2003 for min "spilleklubb" og meg selv. Mvh Katoona Endret 23. november 2003 av Katoona Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 dere har vel knapt nok prøvd tenker jeg. Det er et kjempesteg i riktig retning. har du spilt Pro evolution soccer 3? jeg bruker dette spillet som sammenlikningsgrunnlag Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Katoona Skrevet 23/11/2003 : 23:52 Hei, Jeg har spilt Fifa-serien med stor glede og med stor aktivitet siden Fifa 1996. Det har skjedd mange gode oppdateringer underveis, og Fifa 2000 og Fifa 2003 fremstår for meg som de beste utgavene hittil. Fifa 2004 har en utrolig dårlig meny-styring, ingen mulighet til å skifte på knappene til gamepaden (jeg har patchet til versjon 1.1) og har svært mørke farger i selve spillet. Selve spillet virker også simplere enn noen gang, og jeg må si at dette er den største skuffelsen fra Easports siden Fifa2001, som også var en utrolig dårlig utgave. Det pleier å gå en 2-3 år mellom hver fornuftig oppgradering på dette spillet, og jeg ser med stor spenning på hva som skjer i Fifa 2005. Inntil det blir det Fifa 2000 og Fifa 2003 for min "spilleklubb" og meg selv. Mvh Katoona Jeg skjønner ikke hvordan du syns FIFA 2003 er bedre enn 2004? Off the ball systemet er genialt. Du har treningsmodus, det har det ikke vært på noen år. Flere stadioner, bedre grafikk. Alt flyter bedre. Har aldri spilt PES3 eller noen av de andre PES spillene, men har utrolig lyst til det. Hva er forskjellen på ISS og PES? har spilt ISS endel, og det er ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg