Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei Er det noen som vet hvordan en kontakter kundeservice til PayPal, uten om å ringe et 800-nummer? Jeg har glemt både passord, og jeg tror jeg har slettet mailadressen som jeg glemte. Jeg vil gjerne slette kontoen min. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei Er det noen som vet hvordan en kontakter kundeservice til PayPal, uten om å ringe et 800-nummer? Jeg har glemt både passord, og jeg tror jeg har slettet mailadressen som jeg brukte. Jeg vil gjerne slette kontoen min. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Prøv dette først: https://www.paypal.com/selfhelp/article/FAQ1176 Edit: Jeg så ikke at du ikke lenger har tilgang på e-postadressen som er registrert på kontoen. La meg seg om jeg har forstått deg riktig. Du har glemt passordet og e-postkontoen, en som du tror du har slettet? De må kunne verifisere at du er den du utgir deg for å være. I og med at du ikke engang har relevant info om en konto som du ønsker å avslutte, så tror jeg det kan bli vanskelig. Med mindre de tillater at du legitimerer deg på en annen måte. Endret 5. april 2016 av Uderzo Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Scroller du helt ned på hovedsiden, er det noe som heter "Help and contact". Der kan du sende inn mail og de har ellers FAQ på det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det løste seg heldigvis, og jeg fikk ordnet opp i rotet. Men jeg måtte ringe kundeservice, og jeg måtte gjennom en veldig lang prosess for å verifisere at det var jeg som ringte. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 paypal har svært dårlig kundeservice for de som ikke er interessert i å ringe. Dessverre. Min paypal konto ble sperret pga noen sikkerhetsoppdateringsgreier for et par år siden, prøvde først å få den åpnet igjen - nei ikke mulig utenom at man ringte dem. Prøvde så å få hele kontoen slettet - nei det gikk heller ikke. Så ble til at jeg måtte dra en /care og opprette en ny epost adresse og lage en ny konto knyttet til den epost adressen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 På hvilken annen måte skulle paypal ha verifisert en konto uten e-post at det er rett person uten via telefon? alternativet er at en møter opp på nærmeste pay-apl kontor, viss de finnes Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 På hvilken annen måte skulle paypal ha verifisert en konto uten e-post at det er rett person uten via telefon? alternativet er at en møter opp på nærmeste pay-apl kontor, viss de finnes Man kunne hatt chat/e-postkommunikasjon via siden når man allerede er innlogget. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 På hvilken annen måte skulle paypal ha verifisert en konto uten e-post at det er rett person uten via telefon? alternativet er at en møter opp på nærmeste pay-apl kontor, viss de finnes Man kunne hatt chat/e-postkommunikasjon via siden når man allerede er innlogget. Saken dreide seg om at han ikke hadde login informasjonen, litt vanskelig å ta kontakt innlogget eller hva? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Saken dreide seg om at han ikke hadde login informasjonen, litt vanskelig å ta kontakt innlogget eller hva? Joda, i denne saken. Jeg oppfattet det som et generelt spørsmål siden det ble henvist til å "verifisere en konto" og ikke denne spesifikke PayPal har faktisk dårlig med muligheter til å kontakte de uten å ringe; innlogget eller ikke må man på telefon. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Man må da ikke det? Under Help and Contact får man valget mellom telefon og e-post. Og de svarer faktisk innen rimelig tid, men hvis man har hastverk med saker, så lønner det seg selvsagt å ringe. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Man må da ikke det? Under Help and Contact får man valget mellom telefon og e-post. Og de svarer faktisk innen rimelig tid, men hvis man har hastverk med saker, så lønner det seg selvsagt å ringe. Ja, men hvis kontoen har blitt stengt nekter de å gjenåpne eller slette den med mindre man ringer, de gjør ikke dette via epost kommunikasjon. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Åh ja, sorry. Tankene mine gikk til generell henvendelse. Ved mer alvorlige saker, er det nok vanlig prosedyre at man snakker direkte. Lenke til kommentar
Elin7 Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hei Noen som vet hvordan man kan ringe paypal? Finner ikke telefon nr på nettsidene deres - så om noen har det hadde det vært fint Lenke til kommentar
Åsbråtstien Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Hei! Jeg vil så gjerne logge meg inn på Paypal, men har feil tlf nr. Da går det ikke å logge inn. Hva kan jeg gjøre? Er det noen som har tlf nr dit? Lenke til kommentar
P R Runne Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Om du får problemer med et kjøp du har foretatt med PayPal, ja da har du et problem. PayPal holder først og fremst med selgerne som ofte er kinesiske svindelfirma. Om du vil kreve pengene tilbake for en handel så må du forberede deg på langvarige forhandlinger samt fremlegge dokumentasjon på politirapport o.l. Kjøperbeskyttelsen de har er ikke verdt noen ting. Frekkheten deres kjenner ingen grenser. Dersom du har mulighet så bruk annen betalingstjeneste. Klarna er kjempefin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå