Tekentusiast Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 https://gearjunkie.com/refunded-triton-artificial-gills-campaign-update Triton har faktisk selv tilstått at dette bare er scam. Lenke til kommentar
Tekentusiast Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Nope. Ikke at det strengt talt endrer noe helt enda. En slik tid kunne jeg også ha hamret sammen på kort tid. Ta hull/bruk opp en liten CO2-tank, fylle den med oksygen eller komprimert luft, og vips klarer du easy peasy 15 min mens du sitter stille. Et dags arbeid, og passer fint inni Triton saken. Og med tanke på at det er snakk om stor økonomisk gevinst å snekre sammen noe slik (eksisterer ikke slik fra før av egentlig?), så gjør det vel svindel desto mer sannsynlig. Just saying. Men for all del, synes nå det hadde vært greit nok (om prisen blir rett), å hatt ekstra luft i så praktisk format (og om resten blir bra nok), uansett om det er fake eller ei. Poenget med dette produktet var at det skal være hakket smartere. Det du beskriver er jo bare god gammeldags dykking med oksygentank. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Nope. Ikke at det strengt talt endrer noe helt enda. En slik tid kunne jeg også ha hamret sammen på kort tid. Ta hull/bruk opp en liten CO2-tank, fylle den med oksygen eller komprimert luft, og vips klarer du easy peasy 15 min mens du sitter stille. Et dags arbeid, og passer fint inni Triton saken. Og med tanke på at det er snakk om stor økonomisk gevinst å snekre sammen noe slik (eksisterer ikke slik fra før av egentlig?), så gjør det vel svindel desto mer sannsynlig. Just saying. Men for all del, synes nå det hadde vært greit nok (om prisen blir rett), å hatt ekstra luft i så praktisk format (og om resten blir bra nok), uansett om det er fake eller ei. Poenget med dette produktet var at det skal være hakket smartere. Det du beskriver er jo bare god gammeldags dykking med oksygentank. Jeg beskrev jo strengt talt en noe smartere, slik som det vi får vist her. For de demonstrer jo ikke noe som er spesielt mye smartere enn det man mest trolig allerede får. Altså lite munnstykke+gassbeholder du har i munnen. Mulig jeg ikke beskrev det godt nok, men mente altså disse små CO2 ampullene på et par hundre (om det) mL. Hvor alt er direkte i munnen. Om det var dette du la i "god gammeldags dykking med oksygentank" så er jeg helt enig. Endret 12. april 2016 av Andrull Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 https://gearjunkie.com/refunded-triton-artificial-gills-campaign-update Triton har faktisk selv tilstått at dette bare er scam. Nettopp, dette var det som kom frem for en ukestid siden, de skal bruke flytende oksygen. Ikke akkurat en veldig god ide spør du meg, da flytende oksygen er ikke noe man kødder med og dette med oksygenforgiftning kommer fort inn i ligningen her i tillegg. Altså, de sier max 5m, men det tar ikke lang tid før noen har lyst til å "fridykke" litt dypere enn det. Også er det prisen de ber om for produktet, $299? For to små tanker med flytende okysgen og denne fantastiske "teknologien"? Er ikke dette litt billig? De fortsetter også å kalle den er rebreather, noe det heller ikke er. Det er så mange røde flagg her, jeg håpet virkelig ikke folk spytter i mer penger nå etter den første runden, men det gjør de altså. Per nå så er de oppe igjen i snart $400 000. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Tja, se heller på dette prosjektet som en mulighet til å få en god del folk til å ty til sunn fornuft i fremtiden etter at de enten forstår at de har blitt lurt når de får et produkt som ikke leverer det som er lovet eller de det hele blir stoppet i siste liten og man sitter igjen uten en ting i det hele tatt. Om det nå skal vise seg at de har funnet en løsning på å lage et produkt som kan gi det det lover innenfor 5m og de har lagt til effektive sperrer for farlig bruk (altså lavere enn dette) så er det nok mange som blir glade , men sannsynligheten for dette er jo lav i forhold til hva mange skriver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå