knutarn Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei:) Hva er navne på det stativet her? (sånn man bruker når man tar bilde av tegninger "animasjon") Leiter etter stativ til og ta feks bilder av animasjon fra oven. eller ta bilder av tegninger sånn at det blir tegnefilm:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 det e rvel en vanlig tripod hvor en kan ha forskjellig konfigurasjon på hodet. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Hva heter det? så jeg veit hva jeg kan søke på Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Hva heter det? så jeg veit hva jeg kan søke på Tripod med justerbar sentersøyle.....Benro tilbyr en patentert multifunksjonellsenter søyle som tilrettelegger både for horisontal og vertikal senter søyle Endret 5. april 2016 av flageborg Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Første jeg søkte på google: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Tripod-cross-arm-mount-bracket-camera-computer/32387807334.html Søkte på "Tripod arm mount" Foreslår videre: Tripod cross-arm mount lykke til. Endret 5. april 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
tow Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det heter kamerastativ, eller ganske enkelt stativ, tripod er det engelske ordet. Det du er ute etter er en horisontal forlengelsesarm, for eksempel som denne: http://www.ebay.co.uk/itm/30-inch-Aluminum-Horizontal-Overhead-Camera-Mount-for-Product-Photography-Tripod-/182057823139?hash=item2a637deba3:g:Cd8AAOSwmmxW6uFW Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei:) Hva er navne på det stativet her? det stativet heter Induro, spesifikk modellnummer vet jeg ikke. Et helt greit stativ. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Endret 5. april 2016 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå