Roar Kneppen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Urban serie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Her likte jeg definitivt best V1. Flott komp og fin blåfarge. Kanskje var den lyse dotten litt distraherende? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Her likte jeg definitivt best V1. Flott komp og fin blåfarge. Kanskje var den lyse dotten litt distraherende? Du har rett, den har jeg faktisk oversett. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det går nesten rundt for meg når jeg ser bildene dine. V1 avslører jo for godt hva vi ser. Liker blåtonen best, og dermed blir det V1 og V3 for meg. Og for å ha nevnt det, fint utsnitt - som vanlig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Stilig serie, Roar ! Flott etterbehandling og som vanlig flott komponert... - Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Et artig motiv - du er oppfinnsom Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 V.1 er virkelig flott. Rammeverket drar ned inntrykket, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Når er det ikke bare jeg som går på en snurr...det har tydeligvis du også... Artig motiv med kreativ etterbehandling. Har sagt det før, og sier det igjen: Fotokunst! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei, Roar. Det er imponerende at noe så trivielt som et sykkelstativ kan bli til en spennende kreasjon i form og farge, og det er vel noe av denne evnen som skiller de gode fotografene fra "trykk på utløseren"-fotografer som for eksempel meg, tror jeg ! Jeg holder en "knapp" på versjon 2, men kunne nok ha foretrukket at bildet ble rotert 15-25 grader mot klokken. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Hei, Roar. Det er imponerende at noe så trivielt som et sykkelstativ kan bli til en spennende kreasjon i form og farge, og det er vel noe av denne evnen som skiller de gode fotografene fra "trykk på utløseren"-fotografer som for eksempel meg, tror jeg ! Jeg holder en "knapp" på versjon 2, men kunne nok ha foretrukket at bildet ble rotert 15-25 grader mot klokken. M v h Albert. Da nevner jeg, Albert -at da ville man jo mistet litt nede for den kanten rett under det du ser var ingenting å ha med. Bildet er nemlig eksponert skrått oppover for jeg befant meg på et lavere nivå for stativet befinner seg på et platå der det går en trapp ned fra mens det er en rampe bak som jeg kjørte ned med rullestolen. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Flott repetisjon med et overraskende moment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg