Gå til innhold

Urban serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Når er det ikke bare jeg som går på en snurr...det har tydeligvis du også...

Artig motiv med kreativ etterbehandling. Har sagt det før, og sier det igjen: Fotokunst!

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Det er imponerende at noe så trivielt som et sykkelstativ kan bli til en spennende kreasjon i form og farge, og det er vel noe av denne evnen som skiller de gode fotografene fra "trykk på utløseren"-fotografer som for eksempel meg, tror jeg !

Jeg holder en "knapp" på versjon 2, men kunne nok ha foretrukket at bildet ble rotert 15-25 grader mot klokken.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Det er imponerende at noe så trivielt som et sykkelstativ kan bli til en spennende kreasjon i form og farge, og det er vel noe av denne evnen som skiller de gode fotografene fra "trykk på utløseren"-fotografer som for eksempel meg, tror jeg !

Jeg holder en "knapp" på versjon 2, men kunne nok ha foretrukket at bildet ble rotert 15-25 grader mot klokken.

M v h

Albert.

Da nevner jeg, Albert -at da ville man jo mistet litt nede for den kanten rett under det du ser var ingenting å ha med. Bildet er nemlig eksponert skrått oppover for jeg befant meg på et lavere nivå for stativet befinner seg på et platå der det går en trapp ned fra mens det er en rampe bak som jeg kjørte ned med rullestolen.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...