AfterGlow Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Mange klager nå på at forhåndbestillinger har blitt kansellert.HTC Vive-kunder opplever problemer med bestillingene Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Dette fikses sikkert kjapt. Er vel bare noen bestillinger som ble oppfattet som svindelforsøk og slettet. Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er det meningen at en skal kunne bevege seg litt rundt med desse brillene? I så fall er det vel bare et spørsmål om tid før noen bøyer seg ned/dukker,og så tråkker på ledningen/e,for så å reise seg og I det røske av seg brillene. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det er egen knapp for å switche mellom kamera i front og vr modus men litt styr med kabel er vel uungåelig. Første tiden i vr er det uansett lurt med en "spotter" Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er det meningen at en skal kunne bevege seg litt rundt med desse brillene? I så fall er det vel bare et spørsmål om tid før noen bøyer seg ned/dukker,og så tråkker på ledningen/e,for så å reise seg og I det røske av seg brillene. Det kan vel i stor grad unngås ved å suspendere kabelen litt opp fra gulvet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 I følge reddit så hadde Digital River forsøkt å kjøre massevis av belastninger samtidig, som gjorde at de ble flagget som mistenkelig hos en rekke banker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg