Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt.

Mvh Ragnar

Takk skal du ha Ragnar! :)

Nei, vakre er dem vel ikke. Men de står der som spennende"reminders" . Spennende å gå i fotspora og tenke på hva som har skjedd her f.eks.

Kanskje jeg skal lage meg et lite fotoprosjekt over temaet...hmm?

Lenke til kommentar

Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt.

Mvh Ragnar

Nei, vakre er dem vel ikke. Men de står der som spennende"reminders" . Spennende å gå i fotspora og tenke på hva som har skjedd her f.eks.

Kan bli et spennende fotoprosjekt.

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mvh Ragnar

Kan bli et spennende fotoprosjekt.

Skj

Ja, det tror jeg også, men det hadde vært moro å hatt historie med til bildene, det kan bli vanskligere.. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fortid og nåtid møtes i døra.... Tror ikke tyskerne drev med tagging, men hvem vet.....

Flott dokumentert og det gleder en rusten kar i sør:-)

Lenke til kommentar

Fortid og nåtid møtes i døra.... Tror ikke tyskerne drev med tagging, men hvem vet.....

Nei, tagging drev de nok ikke så mye med, hadde vel ikke tid til det. Hyggelig å høre fra denne rustne, gråhåra fyren! :)

Jeg fikk ikke skrevet kommentar på det bildet i dag, det skjedde noe hang-up faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Nei, tagging drev de nok ikke så mye med, hadde vel ikke tid til det. Hyggelig å høre fra denne rustne, gråhåra fyren! :)

Jeg fikk ikke skrevet kommentar på det bildet i dag, det skjedde noe hang-up faktisk.

Ja, det sier de alle.....men det er jo tanken som teller:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...