Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Rustikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Nei, vakre er dem vel ikke. Men de står der som spennende"reminders" . Spennende å gå i fotspora og tenke på hva som har skjedd her f.eks. Kanskje jeg skal lage meg et lite fotoprosjekt over temaet...hmm? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Nei, vakre er dem vel ikke. Men de står der som spennende"reminders" . Spennende å gå i fotspora og tenke på hva som har skjedd her f.eks. Kanskje jeg skal lage meg et lite fotoprosjekt over temaet...hmm? Kan bli et spennende fotoprosjekt. Skj 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ett stilig motiv i all sin enkelhet. Menneskeskapt tagging på døren og naturens tagging på betongen Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Ja, minnene fra krigens dager vises mange steder den dag i dag, spesielt langs vår kyst, men og innover i landet finnes det varige etterlatenskaper. Ikke like vakre alle sammen. Passer imidlertid som regel godt som fotoobjekter. Liker bildet her godt. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Nei, vakre er dem vel ikke. Men de står der som spennende"reminders" . Spennende å gå i fotspora og tenke på hva som har skjedd her f.eks. Kanskje jeg skal lage meg et lite fotoprosjekt over temaet...hmm? Kan bli et spennende fotoprosjekt. Skj Ja, det tror jeg også, men det hadde vært moro å hatt historie med til bildene, det kan bli vanskligere.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Ett stilig motiv i all sin enkelhet. Menneskeskapt tagging på døren og naturens tagging på betongen Mvh. Rolf Det var mønsteret i betongen som fanget min oppmerksomhet , så sneik døra seg med for å skape litt kontrast og spenning i bildet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fortid og nåtid møtes i døra.... Tror ikke tyskerne drev med tagging, men hvem vet..... Flott dokumentert og det gleder en rusten kar i sør:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Fortid og nåtid møtes i døra.... Tror ikke tyskerne drev med tagging, men hvem vet..... Flott dokumentert og det gleder en rusten kar i sør:-) Nei, tagging drev de nok ikke så mye med, hadde vel ikke tid til det. Hyggelig å høre fra denne rustne, gråhåra fyren! Jeg fikk ikke skrevet kommentar på det bildet i dag, det skjedde noe hang-up faktisk. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fortid og nåtid møtes i døra.... Tror ikke tyskerne drev med tagging, men hvem vet..... Flott dokumentert og det gleder en rusten kar i sør:-) Nei, tagging drev de nok ikke så mye med, hadde vel ikke tid til det. Hyggelig å høre fra denne rustne, gråhåra fyren! Jeg fikk ikke skrevet kommentar på det bildet i dag, det skjedde noe hang-up faktisk. Ja, det sier de alle.....men det er jo tanken som teller:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Fin komposisjon. Takk! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Tviler på at skliberiene stammer fra tyskerne. Men gjør seg faktisk sammen med sprekker og annet rundt på veggen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Tviler på at skliberiene stammer fra tyskerne. Men gjør seg faktisk sammen med sprekker og annet rundt på veggen. Roar Takk for det Roar! Ja, synes sjøl det hele ble en grei pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg