bigggan Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Hei jeg har nå en god stund sett rundt for å finne en ny bil nå og kommet fram til at V40 er den som jeg sikler mest på. hehe Jeg har da funnet to biler som er helt like (også farge) untatt den ene er en Volvo V40 R design og har ikke mye annet enn en motorvarmer som begge har, og jeg liker det ytre utsende mye bedre. Den andre V40 jeg fant har krysset av allt av utstyr som er mulig å få på bilen men minus på utseende. V40 kjørt 32 000 km standard utsende, alt utstyr. V40 R design kjørt 14 000 km og kun motorvarmer. Hvilken hadde dere valgt? Og det er bare noen tusenlapper som skiller på prisen. har bare fått tid til å prøvekjøre R design utgaven. Takk for hjelpen. Endret 4. april 2016 av bigggan Lenke til kommentar
Tonjehaug Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ville aldri kjøpt overprisa Volvo. Men Kjøp den med mest utstyr og kjøp R-Design plastikk. Så har du begge deler? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 R design er litt mere enn "plastikk" som kan settes på. Den har stivere fjæring/dempere og er litt senket m/sportsunderstell , større hjul, lavprofil , sports seter . Og innbyr til en litt sportsligere kjørestil uten å dra det alt for langt. Ypperlig kandidat til polestar optimering og ser mye bedre ut enn standard utgaven. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Tenkte det samme at r design ville ha litt bedre understell osv, og jeg syntes komforten i setene var ganske bra. Uten å ha prøvd den vanlige versjonen enda. Andre biler jeg har sett på er golf higline, men de mangler også en del ekstra utstyr utenom. Endret 5. april 2016 av bigggan Lenke til kommentar
Tonjehaug Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kjøp et kvalitetsunderstell fra bilstein, plastikk, noen ordentlig felger(man får bra felger og lavprofil fra andre steder enn hovedfabrikant), seter finner du på Ebay. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Da har jeg slått til, ble bilen med alt utstyret, syntes det var viktigere en lavprofil og senk, mye hull i veien her jeg bor også desverre.. hehe Endret 22. april 2016 av bigggan Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hva ligger slike på? 1.6 diesel 115 hk? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 min blei kjøpt for 240 000 kroner tror det var en ganske grei pris for bilen sett i forhold til andre jeg har sett på finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå