Gå til innhold

Streaming/Gaming og redigerings PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor evga over corsair RMI ? Jeg har hatt samme i 650w og den er bedre en noe annet jeg har prøvd selv, vifta går ikke før load, lite til ingen transistorlyd pga alle caps er japansk.

Du har ett helt flott oppsett over :)

Lenke til kommentar

Du bør slenge på 2stk Noctua vifter eller 2stk Corsair Silent edt. vifter, da de viftene som følger med Corsair kjøleren bråker noe enormt. Har Corsair Hydro selv, den gjør jobben kjempe godt, men viftene som følger med er et mareritt.

Ellers, kjempe rig :)

Endret av 93MiChr
Lenke til kommentar

Enig 93MiChr. Har samma kjøler og den er helt sinnsykt forferdelig når det kommer til lyd. Selv på 500rpm så bråker de :omg: Jeg har aldri vært borti liknende bortsett fra "minivifter" med høy rpm som lager ulelyd/ fløytelyd.

Kjøleegenskapene er dog fantastiske, holder min 5820K på ca 60 grader når jeg rendrer og det er ganske så varmt her inne. PC'en har heller ingen andre vifter som drar inn luft eller blåser ut luft.

Lenke til kommentar

Om det er samme 140mm viftene som kommer i corsair air 540 er de helt ubrukelige ja.

Om du går for corsair sine vifter med pynteringer av litt høgere kvalitet er jo det en fin mulighet til fargematching og ekstra bling :)

Lenke til kommentar

Ok, er jo egentlig evga fanboy men tenkte i dette tilfeller at corsair sin rmlink og bruk av den programvaren kunne være en bonus :)

For all del, det er ikke noe must å bytte det ut med den jeg foreslo. Det var bare hvis jeg skulle pekt på noe. Tror trådstarter blir veldig fornøyd uansett hvilken PSU han velger i dette bygget. :)

Lenke til kommentar

Hvor bør jeg kjøpe windows? Går over fra Mac nå så er også usikker på hvilken windows jeg bør velge?

Windows 10 Home Premium 64-bit holder det :)

Kan egentlig kjøpes hvor som helst av elektronikk foretninger.

Hvorfor gjøre det vanskelig?

http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/cat/categoryID.70036700?icid=Homepage_LeftNav_02_Windows_en_US

Kjøp, last ned og legg windows på en minnepinne. Så er det bare å installere i vei :)

Hvis man er helt ubrukelig, så kjøper man ferdig minnepinne her:

https://www.komplett.no/product/851636/datautstyr/programvare/operativsystem/microsoft-windows-10-home

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...