Gå til innhold

Silverhair

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du er inne i en produktiv periode. Sollyset som så vidt kommer til syne langs kropp og hode på venstre side skaper den gode stemning, og her er farger nærmest et must med det røde hårstrikket som krydrer bildet. (Får opplyst at det er hårstrikk fra min bedre halvdel, og da har jeg ikke annet å gjøre enn å stole på det).

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ser du er inne i en produktiv periode. Sollyset som så vidt kommer til syne langs kropp og hode på venstre side skaper den gode stemning, og her er farger nærmest et must med det røde hårstrikket som krydrer bildet. (Får opplyst at det er hårstrikk fra min bedre halvdel, og da har jeg ikke annet å gjøre enn å stole på det).

Mvh Ragnar

Takker Ragnar:-) Vet nå ikke om jeg er så veldig produktiv nå om dagen, men prøver og holde det gående... Fin måte og koble av på. Fototid er kvalitetstid for min del, må bare finne tid til det, oppi alle andre ting som tar tid og energi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert og med en fin bruk av lyset som skaper den diagonale linjen opp mot den gråhårete og med den lille røde fargeklatten av en hårstrikk som et ekstra krydder .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott komponert og med en fin bruk av lyset som skaper den diagonale linjen opp mot den gråhårete og med den lille røde fargeklatten av en hårstrikk som et ekstra krydder .

Mvh

Alec

Takker for fin kommentar Alec:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott komp og fokus. Likte dette. Har fått mine grå jeg også. Med en velplassert solstripe er det jo ganske flott. :)

Takker Lassern:-) Vi har vel alle våre grå hår, etter lang tid på livets landevei....den breie altså:-) Ikke noe tur på den smale sti her i gården.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...