Gå til innhold

Hva er verdt å se på HBO Nordic om dagen?

Gjest Bruker-239845

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Selv likte jeg veldig godt første sesong av True Detective. Likte også sesong to da jeg ikke forventet en ny sesong 1.

Vet ikke hvorfor jeg glemte denne, men sesong 1 var MEGET bra. Høyt der oppe, IMO.

Verdt å se sesong 2 også kanskje? :)

Vet at det ikke er noen sammenheng, men har hørt en del lunkne anmeldelser, så nølte litt der.

Lenke til kommentar

Selv likte jeg veldig godt første sesong av True Detective. Likte også sesong to da jeg ikke forventet en ny sesong 1.

Vet ikke hvorfor jeg glemte denne, men sesong 1 var MEGET bra. Høyt der oppe, IMO.

Verdt å se sesong 2 også kanskje? :)

Vet at det ikke er noen sammenheng, men har hørt en del lunkne anmeldelser, så nølte litt der.

Sesong 2 kan ikke måle seg med sesong 1. Men gikk inn i sesong 2 med et åpent sinn og jeg må si jeg syns den var riktig så spennende. Spesielt de siste episodene. Og så syns jeg faktisk vince vaughn har noen råe monologer hvor han lufter sine tanker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Sesong 2 kan ikke måle seg med sesong 1. Men gikk inn i sesong 2 med et åpent sinn og jeg må si jeg syns den var riktig så spennende. Spesielt de siste episodene. Og så syns jeg faktisk vince vaughn har noen råe monologer hvor han lufter sine tanker.

Kult. :)

Er egentlig glad i Vince Vaughan, men han har jo spilt mest i komedier, så litt uvant rolle kanskje. Tror nok jeg skal gi denne en sjanse. :) 

Lenke til kommentar

Kult. :)

Er egentlig glad i Vince Vaughan, men han har jo spilt mest i komedier, så litt uvant rolle kanskje. Tror nok jeg skal gi denne en sjanse. :)

Ble ikke helt revet med i starten, men etter et par-tre episoder så syns jeg den ble veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...