Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kona har vært utro!

Anbefalte innlegg

Hun har benytten en annens PC! Det kan jeg forøvrig leve med *grin*

Derimot trenger jeg virkelig hjelp fra en ekspert til å løse dette:

Jeg har en bærbar PC og trådløst nettverk med Telenor bredbånd. Ved visse web adresser krever PC'en at jeg skal benytte "dial up networking" (dun). Hvorfor gjør den det?

Vær så snill å svare hvis du har noen tips :grine:

Dagster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme tingen skjedde med meg. Laptop med XP pro, siste patcher til IE, kjører også opera 7.22. Drivere på NIC er også oppdaterte. For å løse dette har jeg satt opp en av de stasjonære maskinene på LAN'et til å motta innkommende tilkoblinger (VPN), og så kobler jeg laptopen på nett via den stasjonære med XP Pro. :-)

Ikke en fullgod løsning seff, men har sluttet å få kødd med oppringing. Og ja: "never dial a connection" er selvfølgelig merket av i internet options, ingen dialups har heller ikke vært tilgjengelige mens problemet varte..

Lenke til kommentar

Selv om emnefeltet var "orginalt" så bør du bruke bedre emnefelt en det

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...