MotoG Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Grankorsnebb (hann) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Hei, MotoG. Flott bilde av grankorsnebb (som jeg aldri har sett i virkeligheten); Veldig bra positur, meget god skarphet, klare, rene farger, godt lys og "glimt" i øyet samt uforstyrrende bakgrunn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Hei, MotoG. Flott bilde av grankorsnebb (som jeg aldri har sett i virkeligheten); Veldig bra positur, meget god skarphet, klare, rene farger, godt lys og "glimt" i øyet samt uforstyrrende bakgrunn ! M v h Albert. Tusen takk. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kjempeflott positur på Grankorsnebb-fuglen. Den lille vrien på hodet til siden fremhever dette. Som Albert nevner meget god øyekontakt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det der er en jeg gjerne skulle hatt på brikka, men har ikke sett slike inne i Oslo enda - og siden jeg ikke lenger er så mobil så blir det ikke turer utenfor allfarvei heller. Fint plassert i godt lys og ditto skarphet som gir gode farger og detaljer der den sitter i fint miljø. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kämpeflott bilde av grankorsnebb Melvin M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Denne har ikke jeg sett før, er den sjelden? Finfint fotografert i alle fall Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Den var fin - et flott bilde !! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Nydelig, både fugl og foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg