Gå til innhold

Avslappet hvilestilling ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott avbildet flamingo , med en herlig fargepalett og skarphet .

Kunsten å slappe av slik må vel være å finne det ultimate balansepunktet . Selv om det ser vanskelig ut .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, mye mer stilig og skulpturell på ett ben enn to, her passer det med den midtstilte komposisjonen og formatet, eksponering og det tekniske sitter som et skudd. Ville kanskje klonet bort det mørke til venstre i øverste billedkant, hvis en skal være pirkete.

Er det fra Loro Park? Har vært der et par ganger og har noen bilder av disse derfra..må inn å ta en titt på de igjen :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

ordentlig fint bilde av flamingo, - i typisk hvilestilling, som ser alt annet enn avslappende ut !

Skarpheten er meget bra, og fargene aldeles praktfulle !

 

M v h

Albert.

 

Kan nok ikke konkurrere helt med dine fuglebilder, men særdeles hyggelig å få positiv kommentar fra deg !

Skj

Lenke til kommentar

Flott avbildet flamingo , med en herlig fargepalett og skarphet .

Kunsten å slappe av slik må vel være å finne det ultimate balansepunktet . Selv om det ser vanskelig ut .

 

Mvh

Alec

 

Ville nok fått problemer allerede etter noen sekunder selv, men for flamingoen ser det ut til å være en avslappende stilling. Takk for kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Hei, mye mer stilig og skulpturell på ett ben enn to, her passer det med den midtstilte komposisjonen og formatet, eksponering og det tekniske sitter som et skudd. Ville kanskje klonet bort det mørke til venstre i øverste billedkant, hvis en skal være pirkete.

Er det fra Loro Park? Har vært der et par ganger og har noen bilder av disse derfra..må inn å ta en titt på de igjen :)

Mvh Oddmund

 

Du har rett på flere punkter. Dette er som du antyder fra Loro Park, og det litt mørkere oppe til venstre burde vært klonet bort, så meg blind på dette før bildet ble lagt ut.

Loro Park er kanskje den beste dyre/fuglepark jeg har besøkt, og du får nok ta deg en ny tur dit når det passer. Det er jo ellers enkelt få fotografert dyr/fugler i dyrepark, så jeg leter etter uttrykk og positurer som skiller seg litt ut fra mengden. I hvilken gra jeg lykkes med det vet jeg jo ikke helt selv. Takk for konstruktiv kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Rosa på ball hviler mellom dansene?

Aner ikke hvorfor fuglene alltid står på et bein når de er i hvilestilling.

Ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer her.

 

Roar

 

Denne tok lang pause, og benyttet anledningen til å pusse fjær mens den "hvilte", men flamingoens rituelle dans fikk jeg ikke med meg. Takk igjen for din kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...