Gå til innhold

Thinkpad T30 bruktpris?

Zettie

Anbefalte innlegg

Hepps :)

Vurderer selge lappie'n min, men har ingen anelse om pris eller noe :/

Har en IBM Thinkpad T30 med 1.6GHz, 512MB RAM og 40GB.

Skjermkortet er ett Mobility R7500, maskinen har kun DVD-rom, ingen kombodrive altså.

Skjermen er en *GA som støtter 1024x768, annet enn det vet jeg lite om den.

Ellers er vel det meste standard kan jeg tenke meg.. Tv-ut, IR etc...

Maskinen er en 02/03 modell som er STRØKEN.

Har også dockingstasjon til den, men vet ikke om det øker prisen noe?

Hva er "korrekt" pris å selge denne for? Alle tips mottas med STOR takk.

(Har ikke lyst til å gjøre meg selv til narr ved å prise den for lavt og eller ingen lyst til å lure den på noen for langt mer enn den er verd.)

EDIT: Endret headeren til noe mer logisk samt leste på testen at Bluetooth var opsjon, så det tenker jeg jeg ikke har...

Endret av Zettie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hepps :)

Vurderer selge lappie'n min, men har ingen anelse om pris eller noe :/

Har en IBM Thinkpad T30 med 1.6GHz, 512MB RAM og 40GB.

Skjermkortet er ett Mobility R7500, maskinen har kun DVD-rom, ingen kombodrive altså.

Skjermen er en *GA som støtter 1024x768, annet enn det vet jeg lite om den.

Ellers er vel det meste standard kan jeg tenke meg.. Tv-ut, IR etc...

Maskinen er en 02/03 modell som er STRØKEN.

Har også dockingstasjon til den, men vet ikke om det øker prisen noe?

Hva er "korrekt" pris å selge denne for? Alle tips mottas med STOR takk.

(Har ikke lyst til å gjøre meg selv til narr ved å prise den for lavt og eller ingen lyst til å lure den på noen for langt mer enn den er verd.)

EDIT: Endret headeren til noe mer logisk samt leste på testen at Bluetooth var opsjon, så det tenker jeg jeg ikke har...

Burde vel kunne få 12000-13000 for denne uten dockingstasjon. Med docking kan du vel kanskje få en ca tusenlapp ekstra. Hvor mye mer kommer selvfølgelig også an på om det er Mini-Dock eller portreplikator (uten at jeg har funnet noen andre forskjeller på dem enn at Mini-Dock har 4 USB-porter og strømadapter inkludert). Med en liten porsjon flaks vil du kanskje få rundt 15000 også, uten at det egentlig er en urimelig høy pris...

Ellers kan jeg være interessert i å kjøpe dockingen hvis du er interessert å selge den separat og prisen ikke er så ille ;-)

Lenke til kommentar
Burde vel kunne få 12000-13000 for denne uten dockingstasjon. Med docking kan du vel kanskje få en ca tusenlapp ekstra. Hvor mye mer kommer selvfølgelig også an på om det er Mini-Dock eller portreplikator (uten at jeg har funnet noen andre forskjeller på dem enn at Mini-Dock har 4 USB-porter og strømadapter inkludert). Med en liten porsjon flaks vil du kanskje få rundt 15000 også, uten at det egentlig er en urimelig høy pris...

Ellers kan jeg være interessert i å kjøpe dockingen hvis du er interessert å selge den separat og prisen ikke er så ille ;-)

Takker og bukker, får håpe jeg hører fra noen flere før jeg legger lappien til salgs..

Send meg en pm ang. den dockingsaken, så skal jeg se på det når jeg kommer fra jobb i dag, kan sikkert bli enige om noe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...