Gå til innhold

Hjelp med RTCW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yepp, dynamitt er tingen. Spring rett frem til du ikke kommer lengere. Snu deg rundt og hamre løs på de andre mens du holder øye på flammen i midten. I det den ildmannen begynner å dukke frem gir du han en dynamitt midt i fleisen. Hurtig skift tilbake til maskingevær eller det du har for hånden og ekspeder resten.

 

 

Yoda

Lenke til kommentar

Fant ikke noen dynamitt jeg.. hvor får jeg tak i det??

 

Tok han likevel.. stilte meg bare ved bålet og plaffa løs mot hodet hans.. kunne jo ikke blåse ild på meg når jeg sto så nær heller..

 

Men på neste brett er det jo mange av dem.. her må jeg vel ha dynamitt eller granater. Noen steder jeg får tak i det?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-25 20:08, Milla skrev:

Forresten:


Hvordan får jeg opp consollet? Det vises jo så kort tid når spillet startes at jeg ikke får tid til å gjøre noen ting.



 

E du helt sikker på at du skal kjøre cheat? OK her er løsningen :

 

Lag ei tekstfil i E:SpillReturn to Castle Wolfenstein(dinbane)mainuser.cfg

innholdet i fila skal være : "set sv_cheats 1"

 

Oppstarticon skal være :"E:SpillReturn to Castle WolfensteinWolfSP.exe" +set sv_cheats 1

 

Deretter kan du ta opp consollet med |-tasten (til venstre for alfa 1)

 

 

Yoda

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-25 22:30, Milla skrev:

Jammen atte.... nå er det jo mange sånne gærninger jo.. dessuten får jeg ikke til den juksedingsen uansett..


Hvordan får jeg iconet + den fila i oppstarten da? (Jeg er for gammel til dette kanskje?)



 

Iconet har du fra før. Høyreklikk ,deretter egenskaper. I målboksen legger du inn +set sv_cheats 1 (husk mellomrom etter .exe")

 

gå til (dinbane)main med utforskeren og klikker ny og deretter tekstdokument. Renamer til user.cfg og dobbeltklikker på dokumenetet og legger inn kommandoen fra forrige post. Husk at fnuttene skal være med.

 

Yoda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...