Sutekh Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Bruker: Sutekh Deltagernivå: Pingle Utstyr: Panasonic LX3, Nikon D750 med diverse optikk når det kommer tilbake fra service. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Noen har nok sett sin siste vinter. Alternative vinkler: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ser ut som den tar et godt tak den der ja - bra komponert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Tenker på Øystein Sunde når jeg ser det bildet 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hm, kan jo kalle det *Installasjon', Høstutstillingen neste? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Virker som den trenger i større service før den freser igjen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Typisk for våren det der, ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Rest lageret til HV eller? Hadde vært kult om den fremdeles fyrte om den fikk drivstoff..! Disse er jo lagd for å tåle en trøkk.. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Tror ingen av delene starter uten mye kjærlighet og omtanke først, men vet jo aldri. Det snodigste med huset med lastebilen er at det fremdeles eksisterer, for det ser ikke ut som det har vært bebodd på flere tiår, det er ganske forfallent og ligger midt i et rimelig populært boligstrøk. Sånt pleier fort å bli kjøpt opp, revet og byttet ut med noe nyere. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Brrr. Tror jeg trekker meg tilbake ned i bakken. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Forfall er alltid bra motiver! Har vært på leting etter det samme i dag. Det vanskelige er å finne forfall som er "rent og pent" uten for mye forstyrrelse rundt. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 interessant tema! mange flotte motiv av forfall. liker best hestehov bildet dekket av snø. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Løvetannen ble fin. Standhaftig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Veldig bra med Leirfivelen som stikker standhaftig opp Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Bildet av hestehoven (leirfivel, kjært barn hare mange navn) viser vel nokså typisk norsk vår. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Hestehoven hadde jeg lagt merke til dagen før, men da var den ikke så interessant som motiv. Men når det så kom en snøbyge på morgenkvisten, så måtte jeg ta et stopp på vei til jobb. Forfall er alltid bra motiver! Har vært på leting etter det samme i dag. Det vanskelige er å finne forfall som er "rent og pent" uten for mye forstyrrelse rundt.Sant nok. Jeg kommer muligens til å ta et par bilder til av lastebilen forfra, hvor det er færre forstyrrende elementer, i løpet av måneden. Får bare se hvor lang tid snøhaugen som er i veien og for øyeblikket er omtrent like høy som meg bruker på å smelte. Og til snøfreseren skulle jeg virkelig ønske jeg hadde fått tilbake speilrefleksen så jeg kunne isolert den med litt mindre skarphetsdybde. Endret 11. april 2016 av Sutekh Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Du fortsetter med de typiske vårtegn, ja! Likte den hesthoven... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Holdt nesten på å miste etuiet til kameraet i bekken (og endte opp med masse gjørme på både sko og kamerareim når jeg fisket det opp, men både etui og kamera berget) i forsøket på å få dagens bilde. Alt i alt ikke helt fornøyd med komposisjonen, skulle stilt meg litt lenger til venstre. Begynner å se verdien i vridbar skjerm. Annen vinkel. Endret 13. april 2016 av Sutekh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå