Gå til innhold

Aprilfest 2016 - Sutekh - Forfall og fornyelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Rest lageret til HV eller? Hadde vært kult om den fremdeles fyrte om den fikk drivstoff..! Disse er jo lagd for å tåle en trøkk.. :)

Lenke til kommentar

Tror ingen av delene starter uten mye kjærlighet og omtanke først, men vet jo aldri.

Det snodigste med huset med lastebilen er at det fremdeles eksisterer, for det ser ikke ut som det har vært bebodd på flere tiår, det er ganske forfallent og ligger midt i et rimelig populært boligstrøk. Sånt pleier fort å bli kjøpt opp, revet og byttet ut med noe nyere.

Lenke til kommentar

Hestehoven hadde jeg lagt merke til dagen før, men da var den ikke så interessant som motiv. Men når det så kom en snøbyge på morgenkvisten, så måtte jeg ta et stopp på vei til jobb.

Forfall er alltid bra motiver! Har vært på leting etter det samme i dag. Det vanskelige er å finne forfall som er "rent og pent" uten for mye forstyrrelse rundt.

Sant nok. Jeg kommer muligens til å ta et par bilder til av lastebilen forfra, hvor det er færre forstyrrende elementer, i løpet av måneden.

Får bare se hvor lang tid snøhaugen som er i veien og for øyeblikket er omtrent like høy som meg bruker på å smelte.

Og til snøfreseren skulle jeg virkelig ønske jeg hadde fått tilbake speilrefleksen så jeg kunne isolert den med litt mindre skarphetsdybde.

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar

Holdt nesten på å miste etuiet til kameraet i bekken (og endte opp med masse gjørme på både sko og kamerareim når jeg fisket det opp, men både etui og kamera berget) i forsøket på å få dagens bilde.

Alt i alt ikke helt fornøyd med komposisjonen, skulle stilt meg litt lenger til venstre. Begynner å se verdien i vridbar skjerm.

20160413-002-X2.jpg

Annen vinkel.

20160413-001-X2.jpg

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...