eldrahn Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Hei. Jeg er veldig noob på data. Men har et problem. Jeg skulle bare på do en tur. Da jeg kom tilbake var skjermen svart. Den ville ikke starte igjen. Slo den av og på igjen. Forsatt svart. Har testet den på tv, ingen signal. Er det skjermkortet som er gåen? Er en gammel lap. Asus Lamborghini vx2. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Slå den av og dra ut laderen. Ta ut batteriet, vent en liten stund og trykk gjerne på powerknappen noen ganger for å tømme kondersatorene. Sett på plass batteriet og prøv. Lenke til kommentar
eldrahn Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Hei. Har prøvd det. Bla å ta ut minnekortene å sette de inn igjen. Forsatt svart. Lenke til kommentar
eldrahn Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Nå rebootern hele tiden??? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Klarer du å starte den med batteriet ute? Lenke til kommentar
eldrahn Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Ja med ledningen i så. Lenke til kommentar
eldrahn Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Nei skjermen er fortsatt svart. Men jeg kan se at det er litt lys på skjermen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Da ville jeg nesten sagt at det må være noe mer som er gåent her. Siden bildet ikke kommer opp kan dette være et CPU problem eller HK for den saks skyld. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Når du starter, binker det noe i caps lock eller numlock i lysene? Lenke til kommentar
eldrahn Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Ja det gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå