Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det trengs et malingstrøk eller to her ja, men de tenker kanskje at det ikke er så nøye her på baksida.

Som vanlig et flott bilde fra deg, mulig du skulle ha nappa vekk noen av de stråene i forkant, men på den annen side skaper de litt dybde i bildet også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert og med en fin og varm fargepalett og lys.

Det ser ut ti å ha en fin beliggenhet , da er det synd at det forfaller.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tusen takk for kommentarer alle sammen! Tror nok det har vært noen år siden disse hyttene var i bruk. Vigra er vel for de fleste bare en flyplass og et mellomstadie på veg et annet sted. Folk skulle bare visst hva de gikk glipp av! Det er sååå fint her ute! Og hvis en tar med øyene Valderøya, Giske og Godøya også, så går det fint an å svi av ei ferieuke her. Fine turer på små og litt større fjelltopper, fugleliv, strender, fyr, sykkelmuligheter, båtliv, kiteing, paragliding, kajakk, surfing, fotografering, Fint sted for sånne som meg som ikke er så avhengig av folk og at det absolutt skel skje noe hele tiden. :)

Lenke til kommentar

Vakkert fra deg - igjen!!! (Det er noe med det slitte...)

Du har også gitt bildet ditt et vidunderlig mykt preg som gir det et fredfullt uttrykk!

Tusen takk Gro! Så hyggelig å få slik tilbakemelding.

Jeg irriterte meg bittelitt over den sorte vorteplasten på veggen på den ene hytta, den passet ikke helt inn på en måte. Men det tyder nå på at noen kanskje bryr seg litt om dette tross alt da. :)

Og fredfullt, det er det helt klart her ute!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...