Christian Thork Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Hei! -slett- Hei! -slett- Endret 29. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 En grei regel er vel å ikke rør noe som virker. Du har en motor som fungerer og det er jo synd å kødde med den. Båtmotor kan jeg ikke. HK nerfen på en 2 taker pleier å sitte i forgasser eller eksos. Da er det jo litt merkelig at dette er den eneste forskjellen mellom 40/50hk utgaven. Det er ofte samme motor, alt er likt, men de putter på innsnevringer til den viser 40HK. Det er sikkert en hylse i forgasser(venturi) eller gjemt i innsugs manifold, kanskje i "reed ventilen", hvis den har. Blindrør/blokkeringen/omveier på eksosen er også ganske normalt. Turtalls sperre kan også være morsomt å fjerne. På en 2-takter pleier jeg å anbefale porting. Jeg husker ikke helt hvor man måtte file(om du vil ha moment eller turtall). Finner sikkert mye om dette på google. Jeg tenker bare høyt, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 (endret) -slett- Endret 29. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) -slett- Endret 29. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå