Gå til innhold

Velferd undergraver integrering/assimilering

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du er en syrisk flyktning.

Det eneste du vet om Norge er at menneskene der lever gode liv, de er rike og det er noe du ønsker å ta del i. Når det kommer til ditt eget språk er du en analfabet, du er 26 år og det vil ta deg mange år å lære å lese og skrive. Sannsynligvis vil du aldri lære deg å snakke og skrive godt på norsk. Du er en gjennomsnittelig syrer så du har en IQ på 83.

Du kommer til Norge, du passerer asylsystemet, du blir ifølge loven en nordmann. 

Du har ingen kunnskap om noe nordmenn har bruk for i arbeidssammenheng og det du kan ansettes til gir lavere lønn enn det du kan få fra NAV. 

Det er ikke bare du som kommer, det er flere titusen andre fra samme land som deg, og som er i samme situasjon som deg. Dere bor i samme område, dere spiser på deres egne restauranter, dere følger deres egen religion og beholder deres egen kultur. Dere henter kone fra hjemlandene deres, dere gifter dere med kvinner fra samme land og dere får flere barn enn gjennomsnittet. 

Barna deres blir også syrere i Norge, og barna deres har også en IQ på 83. Barna deres læres opp i deres egen kultur, religion og livssyn. Fordi dere har en IQ på 83 har dere heller ikke noen respekt for loven som gjelder i Norge. Dere følger den islamske loven. Dere beholder deres egen kultur. Dere får aldri noen nevneverdig kontakt med det norske samfunnet og dere blir aldri nordmenn.

Siden dere alle er avhengige av velferdssystemet stemmer dere hovedsaklig på partier som gir økt sosialstønad. Partiene deres ser dette, og siden alle partier ønsker flere velgere ønskes enda flere av dere velkommen.  

Skattene økes og velferdstilbudet blir stadig større. Dere har nå snart flertall, ingen av dere jobber av nevneverdig grad, og de av dere som gjør det, jobber svart. Skattetrykket er skyhøyt, men det er ikke noe som dere bryr dere om da dere hovedsaklig får mer igjen enn dere betaler inn. 

http://www.dailystormer.com/german-labor-experts-syrian-refugees-worthless-unemployables/

https://iq-research.org/en/page/average-iq-by-country/sy-syria

http://www.nrk.no/norge/rapport_-_-ap-har-mest-a-vinne-pa-at-flere-innvandrere-stemmer-1.12497662

http://www.orjas.no/2015/07/innvandrerne-stemmer-rodt/

Så hva er resultatet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lebanese_Civil_War#Demographic_tensions

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du fantaserer og spør hva som skjer hvis dersom atte ..

Det er ingen vits å besvare moderne norske folke eventyr!

Lenke til kommentar

Du glemte å se på lenkene anntar jeg. Beklager at jeg opplyste deg med fakta og virkeligheten. Det kommer til å gjenta seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du glemte å se på lenkene anntar jeg. Beklager at jeg opplyste deg med fakta og virkeligheten. Det kommer til å gjenta seg.

Og du vet ikke at jeg har direkte erfaring med muslimske analfabeter, og vet hvor talentfulle de kan være, og hvor enkelt det var å få dem opp på vanlig norsk standard og nivå

De IQ testene sidene dine sier bla. at å trekke konklusjoner fra dem er mer enn risikabelt, så det skal jeg fortsette å minne deg på

Du ble tatt med buksa på knærne

Lenke til kommentar

Når det kommer til ditt eget språk er du en analfabet, du er 26 år og det vil ta deg mange år å lære å lese og skrive. Sannsynligvis vil du aldri lære deg å snakke og skrive godt på norsk. 

92% av syriske menn kan lese og skrive, enda flere i de yngre aldersgrupper. Blant kvinner bare 81%, igjen over alle aldersgrupper, men det skyldes selvsagt kjønnsroller. (Det kan bli en utfordring her også, om de beholder sine tradisjonelle kjønnsroller.)

Andelen som kan lese og skrive stiger jevnt og trutt, og har øket med 15 prosentpoeng på like mange år. Akkurat dette er et problem som går over av seg selv.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til ditt eget språk er du en analfabet, du er 26 år og det vil ta deg mange år å lære å lese og skrive. Sannsynligvis vil du aldri lære deg å snakke og skrive godt på norsk. 

92% av syriske menn kan lese og skrive, enda flere i de yngre aldersgrupper. Blant kvinner bare 81%, igjen over alle aldersgrupper, men det skyldes selvsagt kjønnsroller. (Det kan bli en utfordring her også, om de beholder sine tradisjonelle kjønnsroller.)

Andelen som kan lese og skrive stiger jevnt og trutt, og har øket med 15 prosentpoeng på like mange år. Akkurat dette er et problem som går over av seg selv.

Interresant, har du kilder? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare å se på Belgia det.

5% av populasjonen er desverre muslimer men de klarer altså å stå for 60% av alle som benytter seg av velferdsordninger.

I Danmark er andelen 84% av ektepar hvor begge går på trygd invandrere

http://www.nettavisen.no/nyheter/--sjokktall-om-innvandrere-pa-trygd/3423202025.html

Sannsynligvis mye det samme i Norge, men det er politisk ukorrekt å gjøre denne informasjonen offentlig.

Edit:

Husk også at det er like mange Afghanere som det er Syrere som renner over grensen i disse dager. Afghanistan har et av de høyeste antallet analfabeter i verden med sine 38%.

Kilde: Geir sitt innlegg

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Barna deres blir også syrere i Norge, og barna deres har også en IQ på 83. Barna deres læres opp i deres egen kultur, religion og livssyn. Fordi dere har en IQ på 83 har dere heller ikke noen respekt for loven som gjelder i Norge. Dere følger den islamske loven. Dere beholder deres egen kultur. Dere får aldri noen nevneverdig kontakt med det norske samfunnet og dere blir aldri nordmenn.

Skattene økes og velferdstilbudet blir stadig større. Dere har nå snart flertall, ingen av dere jobber av nevneverdig grad, og de av dere som gjør det, jobber svart. Skattetrykket er skyhøyt, men det er ikke noe som dere bryr dere om da dere hovedsaklig får mer igjen enn dere betaler inn. 

Først tror man ikke sine egne øyne, så tenkter man at det må være ironisk ment, men så titter man opp på nicket og skjønner fort at det hele både er skrevet og ment på ramme alvor.

Menneskeforakten, de banale konklusjonene og på frykt spiller hele orkesteret dommedagssymfonien kontinuerlig.

Hvordan du orker å gå rundt så med ett så pessimistisk syn på tingenes tilstand og være så mistroende til folk rundt deg, er vel bortimot det eneste noe retning beundringsverdige her. Hadde bare det brennende fascistiske engasjementet vært rettet mot noe konstruktivt liksom.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dere har nå snart flertall, ingen av dere jobber av nevneverdig grad, og de av dere som gjør det, jobber svart. 

Etter rundt 50 år med innvandring fra muslimske land utgjør de og deres barn fortsatt bare rundt 4% av befolkningen. Så veldig snart er de nok ikke i flertall...

Kilde: SSB

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

The number of Christians in Lebanon has been disputed for many years. There has been no official census in Lebanon since 1932. "In 1926, when the newly independent Lebanon conducted its first census, Christians accounted for 84 percent of the population."

http://nypost.com/2014/12/23/christians-at-risk-will-lebanon-go-way-of-region/

However, "by 1932, when the last census was done, they were 51.2 percent. They were still half the country by mid-century, but by 1985, only a quarter of all Lebanese were Christians."

http://nypost.com/2014/12/23/christians-at-risk-will-lebanon-go-way-of-region/

Libanon tok inn masse flyktninger fra nabolandene sine. Resultatet var borgerkrig, religiøs forfølgelse og religiøst motivert massedrap og massakrer. Nordmenn har aldri sett de grusomme tingene muslimer gjør når de innvaderer ett land. Islam sprer seg som en pest, og vi i Europa er dens hovedfiende. Vi er de eneste som kan stanse Islam fordi vi vet hva som må til for å knuse ideologien deres. Vi vet hvor brutale vi må være for å stanse spredningen. Det er bare vi som kan stanse dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi forandrer på utsagnet ditt fra at du taler for oss alle til å tale for din egen del så blir det nesten komisk.

Nordmenn har aldri sett de grusomme tingene muslimer gjør når de innvanderer ett land. Islam sprer seg som en pest, og jeg er dens hovedfiende. Jeg er den eneste som kan stanse Islam fordi jeg vet hva som må til for å knuse ideologien deres. Jeg vet hvor brutal jeg må være for å stanse spredningen. Det er bare jeg som kan stanse dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...