Albert Andersson Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Steinskvetthann ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Hei på deg pip. Skarp og detaljert er du. Roar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 God plassering av fuglen og fin fokus der den skal være. Og absolutt godkjent bildekvalitet fra 150-600 millimeteren. PS: Isegran er godt kjent for mange etter NRK-serien "Anno" Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Både fotograf, kamera og objektiv holder mål. Utmerket fugleportrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Veldig bra, fin skarphet og en super komp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Nydelig portrett av denne steinskvetthannen , flott komposisjon , naturlig fargepalett ,skarp og med en fin dus bakgrunn . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Imponerende flott !! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ett meget skarpt og fint artsbilde av denne for meg litt sjeldne fuglen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hei man. Flott steinskvetthanne Bruker trekke mange det jeg bor, ved fjæra M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Hei på deg pip. Skarp og detaljert er du. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Pip-pip-Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 God plassering av fuglen og fin fokus der den skal være. Og absolutt godkjent bildekvalitet fra 150-600 millimeteren. PS: Isegran er godt kjent for mange etter NRK-serien "Anno" Hei, Slettamann. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Isegran ligger i nærområdet der jeg bor, og denne lille øya på Kråkerøy, - som er blitt kjent gjennom TV-serien "Anno", ligger i gangavstand fra sentrum, og er et populært utfartssted, - vel verd et besøk for dem som tar turen til Fredrikstad ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Både fotograf, kamera og objektiv holder mål. Utmerket fugleportrett. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! 150-600 mm-objektivet fra Tamron ser ut til å overgå mine forventninger, og presterer klart bedre enn 150-500 mm objektivet jeg benyttet tidligere ! M v h Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Veldig bra, fin skarphet og en super komp. Hei, motoG. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Nydelig portrett av denne steinskvetthannen , flott komposisjon , naturlig fargepalett ,skarp og med en fin dus bakgrunn . Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Imponerende flott !! Hei, Torhild. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Ett meget skarpt og fint artsbilde av denne for meg litt sjeldne fuglen. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Steinskvett blir beskrevet som utbredt over det meste av landet, men jeg har sett denne arten bare to ganger, så den er sjelden for meg, også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 n takk Hei man. Flott steinskvetthanne Bruker trekke mange det jeg bor, ved fjæra M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Da vet jeg hvor steinskvett er å finne ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg