Gå til innhold

Bestille konsoll spill på nett?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har forslag til nettbutikker som er kjapp med å sende nye titler?
Fint hvis man for noen dager før release men på lanserings dagen holder.
Har tidligere bestilt hos Elkjøp og Lefdal men der får jeg alltid spillene 1-3 dager etter release....utrolig irriterende.
Spesielt nå som det er slutt på post levering på lørdager da er jansen enda større for at et spill dukker opp over helgen.....
Hvis noen har bra tips så send gjerne privat PM....jeg vil ikke ødelegge for noen heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamezone.no

Støtter den. Alltid rask levering. Spillene er fremme dagen etter at GZ har sendt de.

Det som stinker nå er jo at posten har sluttet med vanlig brevpost på lørdag. Ergo så blir DS3 liggende på det lokale postkontor i to døgn.

Men det er ikke GZ sin feil.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar

Ser gamezone har et ""Forsikring av forsendelse (19kr) - Dekker alle skader/tap under transport"" valg?

Elkjøp ,PK osv har ikke noe ekstra avgift for forsendelse.....bare lurer :)

Det med  Forsikring av forsendelse (19kr) - Dekker alle skader/tap under transport, du har rett der, jeg bruker ikke Forsikring på exe på spill, men da jeg kjøper dyre ting der som da jeg kjøpte meg Sony PlayStation VR Brille til PS4 til 4788.kr da brukte jeg Forsikring. :) 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gamezone.no

Denne butikken har ennå ikke fått uncharted på lager mens andre konkurrenter fikk tidligere i uken....elkjøp allerede mandag.

Så ville ikke bestilt uncharted fra dem ihvertfall.

Sjekk igjen. ;) https://gamezone.no/Avdelinger/Uncharted-4-m-bonus-PS4-Pre-order-og-få-Multiplayer-Booster126502-p0000055334

Da jeg sjekket en stund før jeg skrev innlegget så var spillet ikke på lager.

Hvis de fikk levert alle spill ordre til posten før 15-1600 tiden fredag så blir vel spillet levert oss på mandag-tirsdag. 

Med mindre man bor i nord-norge eller andre "utilgjengelige steder"

Lenke til kommentar

Gamezone.no

Denne butikken har ennå ikke fått uncharted på lager mens andre konkurrenter fikk tidligere i uken....elkjøp allerede mandag.

Sjekk igjen. ;) https://gamezone.no/Avdelinger/Uncharted-4-m-bonus-PS4-Pre-order-og-få-Multiplayer-Booster126502-p0000055334

Det er litt feil sorry men, Gamezone får inn Uncharted 4 den 11.05.2016 :) 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Gamezone.no

Det er litt feil sorry men, Gamezone får inn Uncharted 4 den 11.05.2016 :) 

Det var ikke feil i går når jeg skreiv innlegget, da hadde dem 11 kopier av uncharted 4 inne. Nå har dem sendt ut alle og har satt opp en ny dato på neste leveranse.

Edit: Dem har nå 4 stk Collectors Edition inne.

Edit 2: Jeg har handlet spill på gamezone så lenge jeg kan huske og har ved 99.9% av tilfellene fått mine spill før eller på lansering.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Edit 2: Jeg har handlet spill på gamezone så lenge jeg kan huske og har ved 99.9% av tilfellene fått mine spill før eller på lansering.

Litt uheldige omstendigheter denne gangen da vi hadde himmelspretten midt i leveringen + at nylig slutt på post levering på lørdager 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...